کد خبر : 309848
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
-

رونمایی از ۱۲ محصول جدید در اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس

رونمایی از ۱۲ محصول جدید در اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس

بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، همزمان با جشنواره انتخاب برترین‌های این پارک، ۱۸ مهرماه جاری با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و اعضای هیئت امنا و مدیران عامل شرکت‌های پارک برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر گفت: بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس پس از دو سال که به دلیل شرایط کرونایی بصورت محدود برگزار شد، امسال قرار است با حضور تمامی مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک، مرکز رشد و شعب پارک فناوری پردیس، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و با نخستین حضور رسمی دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شود.

خالقیان افزود: این اجلاس از سال ۸۱ تاکنون هرساله برگزار شده است و شرکت‌های برتر پارک در ۷ حوزه‌ مختلف انتخاب و از آن‌ها قدردانی می‌شوند. همچنین در این دوره برای نخستین بار شرکت‌هایی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعال هستند نیز مورد بررسی قرار گرفته و از چند شرکت فعال این حوزه قدردانی خواهد شد.

به گفته وی، در اجلاس بیستم گزارش جامعی از اقدامات یک‌سال گذشته پارک توسط مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس نیز ارائه خواهد شد. همچنین روح‌الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و علیرضا پیمان پاک رئیس‌کل سازمان توسعه تجارت ایران نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.

خالقیان، معرفی دستاوردهای فناوران را ازدیگر اهداف برگزاری این اجلاس برشمرد و افزود: در این اجلاس از ۹ محصول جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و انرژی رونمایی و از برترین شرکت‌ها و برترین متخصصان در حوزه‌های دانش‌بنیان قدردانی خواهد شد.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک، در بیستمین اجلاس سراسری پارک فناوری پردیس همچنین قرار است مراسم بهره برداری از ساختمان ۲ شرکت جدید که به تازگی به عضویت پارک فناوری پردیس درآمده‌اند، در فاز دوم پارک (پردیس دانش) انجام پذیرد.

به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به اینکه این اجلاس هر ساله با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما در تلاشیم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی میان مدیران شرکت‌های فناور، تعامل مؤثر با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، افزایش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طرف‌های خارجی را تقویت کنیم.

رونمایی از ۱۲ محصول جدید در اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 16 =