کد خبر : 319723
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
-

فرماندار شهرستان قائم شهر:

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر ارطه در دستور کار فرماندار قائم‌شهر

رفع مشکل آب آشامیدنی شهر ارطه در دستور کار فرماندار قائم‌شهر

فرماندار شهرستان قائم‌‎شهر، گفت: متاسفانه یکی از چاه‌های ذخیره آب شهر ارطه بر اثر ریزش داخل چاه، آب آن گل‌ آلود شد که باعث شد آب‌ خانگی در این شهر به صورت گل آلود به دست مردم برسد.

به گزارش عصر قائم‌، جواد مولایی قرا  در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون مشکلات بوجود آمده از آب آشامیدنی شهر ارطه، اظهار کرد: متاسفانه یکی از چاه‌های ذخیره آب این شهر بر اثر ریزش داخل چاه آب آن گل‌ آلود شد که باعث شد آب‌ خانگی در این شهر به صورت گل آلود به دست مردم برسد.

وی افزود: این چاه که از دبی آب کمی نیز برخوردار بود اکنون از مدار توزیع آب خانگی خارج شده است و توانستیم آب سالم را به شهروندان تحویل دهیم.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته پیش‌بینی کمبود آب آشامیدنی در ارطه را داشتیم، تصریح کرد: بنا به گزارش اداره آبفا زمان هایی که فاصله بین بارش‌ باران زیاد می‌شود آب مصرفی مردم ارطه بدلیل وجود ۴۰۰ مشترک غیرمجاز مصرف آب در این شهر بالا می‌رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم با ما همکاری کنند تا بتوانیم این ۴۰۰ مشترک غیرمجاز را شناسایی و سازماندهی کنیم و با برنامه ریزی درست بتوانیم مشکل آب شهر ارطه را برای دراز مدت رفع کنیم.

این مسوول به پیگیری موضوع احداث چاه جدید برای شهر ارطه اشاره کرد و گفت: ماه های گذشته با توجه به پیش‌بینی‌هایی که کرده بودیم مجوز احداث چاه جدید و لوله کشی دو هزار متر انشعاب جدید برای مصارف خانگی را انجام داده بودیم که ان‌شالله به زودی آن را آغاز خواهیم کرد.

مولایی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم فهیم شهر ارطه بیان کرد: متاسفانه یکی از کارهای بر زمین مانده از گذشته، موضوع آب آشامیدنی مردم شهرستان قائم‌شهر است که با پیگیری های متعدد بدنبال رفع این مشکل برای دراز مدت است که ان‌شالله بتوانیم مردم را از این دغدغه رها کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =