کد خبر : 318502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به‌طور همزمان در ۳ شهرک صنعتی

بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به‌طور همزمان در ۳ شهرک صنعتی

در راستای معرفی مزایای کاربرد نانو فناوری در صنعت از سوی ستاد نانو نشست صنعتی فرصت‌ها و کاربردهای تجاری فناوری نانو بطور همزمان در سه شهرک صنعتی فعال کشور برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و در اجرای رویدادهای صنعتی هفتگی، در قالب برنامه «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، نشست صنعتی معرفی فرصت‌ها و کاربردهای فناوری نانو، فردا دوشنبه ۱۰ بهمن ماه جاری بصورت همزمان و برخط (آنلاین) در مجموعه شهرک صنعتی علویجه، مورچه خورت و بزرگ شمال اصفهان برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور مدیران و کارشناسان و فعالان صنعتی از واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی فعال منطقه و نمایندگان شرکت‌ها و واحدهای صنعتی-تولیدی کشور برگزار می‌شود.

به نقل از ستاد نانو، فناوری نانو و مزایای کاربردی آن در صنایع، دستاوردها و توانمندی‌های صنعتی ایران در زمینه فناوری نانو، معرفی حمایت‌های موجود از شرکت‌های صنعتی متقاضی فناوری، معرفی راه‌حل‌های فناورانه برای رفع چالش‌های تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی و فرصت‌های تجاری و اقتصادی به‌کارگیری نانو در صنایع و تولیدات کشور از موضوعات این نشست است.

محصولات و توانمندی‌های صنعتی ایران در فناوری نانو و همچنین شناسایی واحدهای صنعتی مستعد دانش‌بنیان و حمایت برای دانش‌بنیان شدن این شرکت‌ها، دریافت تقاضاها و نیازهای صنعتی قابل حل با فناوری نانو در جهت کمک به ارتقای فناوری و رفع چالش‌های موجود در خط تولید در واحدهای صنعتی، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست است.

بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به‌طور همزمان در ۳ شهرک صنعتی
بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به‌طور همزمان در ۳ شهرک صنعتی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 13 =