کد خبر : 321232
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
-

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر:

ملت ایران انتخابات را شب قدر انقلاب اسلامی می‌دانند

ملت ایران انتخابات را شب قدر انقلاب اسلامی می‌دانند

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و مردم مومن انقلابی ما قطعا این شب را فراموش نخواهند کرد و از آن بهره خواهند برد.

به گزارش قائم، محمدباقر قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات لیله‌القدر انقلاب اسلامی است و مردم مومن انقلابی ما قطعا این شب را فراموش نخواهند کرد و از آن بهره خواهند برد.

وی افزود: انتخابات نشانه بارز دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی است و ملت غیور همیشه در صحنه ایران عزیز بازهم باحضور خود در انتخابات و رای دادن، آینده کشور خود را خواهند ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر، بیان کرد: دشمن در این سال ها همیشه با یاس و ناامید کردن مردم ایران بدنبال حضور کم فروغ در صحنه‌های مهم انقلاب بوده اما این ملت با بصیرت و همیشه در صحنه باحضور خود در صحنه بار دیگر پاسخ قاطعانه به جهانیان خواهد داد‌.

این مسوول خاطرنشان کرد: مشکلات در جامعه وجود دارد و قطعا با همدلی میان مردم و مسوولان قابل حل است و ان‌شاالله ۱۱ اسفند مردم فهمیم و بابصیرت حوزه انتخابیه قائم‌شهر و ایران عزیز همچون ۲۲ بهمن حماسه‌ای بزرگ دیگر می‌آفرینند.

قزلباش با اشاره به اینکه ۴ مقوله مهم امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در این انتخابات در اولویت مدیران است، تصریح کرد: امنیت و سلامت انتخابات به عهده مسولان، رقابت نامزدهای انتخاباتی و هوادارانش و مشارکت با حضور مردم است تا بتوانند با انتخابی درست آینده کشور خود را بسازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =