کد خبر : 321033
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
-

یادداشت:

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها با حضور کاندیدای مجلس در قائم‌شهر

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها با حضور کاندیدای مجلس در قائم‌شهر

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر درحالی برگزار شد که سخنران این مراسم نماینده فعلی و کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس از حوزه انتخابیه قائم شهر بوده است.

به گزارش عصرقائم، اداره آموزش پرورش شهرستان قائم‌‌شهر با برگزاری مراسمی با عنوان جشن تکلیف سیاسی ویژه پسران رای اولی در کانوان خواهران اداره آموزش و پرورش قائم شهر بدنبال افزایش مشارکت در انتخابات بود تا رای اولی ها بدانند با شرکت در انتخابات می‌توانند نقشی برای شهر و کشور خود بازی کنند.

تا این جای کار نه تنهای مشکلی ندارد بلکه باید بابت اجرای این برنامه از دست اندر کاران قدردانی که بدنبال تقویت علم سیاسی دانش آموزان هستند تا بتوانند در مسائل سیاسی و تاثیرگذار کشور نیز دخالت و تصمیم گیری کنند.

اما نکته قابل تامل این برنامه توسط مدیران آموزش و رورش شهرستان قائم‌شهر، انتخاب سخنران این برنامه بود که نماینده فعلی مجلس و کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر بوده است.

در یادداشت های گذشته بارها اعلام کردیم که متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اداره آموزش و پرورش بدلیل بزرگی منابع انسانی در این اداره بسیاری از افراد انتخاباتی بدنبال آن هستند که نزدیکان و آشنایان خود را برای ریاست این اداره انتخاب کنند.

همین نگاه بود که مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران در مراسم تودیع خود به صراحت اعلام کرد بدلیل دخالت مستقیم نمایندگان مجلس نتواست کار کند و بعد از ۳ ماه عطایش را به لقایش بخشید و از مدیرکلی کنار گذاشته شد.

حال متوجه می‌شویم چرا آقای مرادیان نماینده مجلس حوزه انتخابیه قائم‌شهر چرا برادر دامادش که سابقه مدیریتی نداشته را برای این مسند انتخاب کرده است.

البته شنیده ها حاکی از این است که جناب رئیس اعلام می‌کند آقای نماینده بصورت اتفاقی و بدون هماهنگی در این مراسم حضور داشته که اگر چنین باشد باید از جناب رئیس بپرسیم اگر فامیل‌تان در این مراسم نمی‌آمد سخنران برنامه چه کسی بود ؟

اگر حضور کاندیدای مجلس دوازدهم در این مراسم مشکلی نداشت چرا در کانال اطلاع رسانی اداره آموزش پرورش قائم شهر از آوردن عکس و نام نماینده خودداری کرده بودید و بعداز مشخص شدن این تخلف دست به اصلاح خبر بردید؟

علامت سوال دیگر این مراسم حضور برخی کارمندان زیرنظر اداره آموزش و پرورش قائم‎شهر هستند که حضورشان به موضوع مراسم ارتباطی نداشت مثل مدیر مدرسه ابتدایی دخترانه، مدیر درمانگاه فرهنگیان، مدیر مدرسه راهنمایی و برخی افراد دیگر که نشان از نزدیکی این افراد به کاندیدای مجلس دارد.

حال انتظار می‌رود که هیئت مرکزی نظارت مازندران و دادستان شهرستان قائم شهر به این موضوع و تخلف آشکار ورود کنند.

به قلم امیر اسدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − دوازده =