کد خبر : 321263
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
-

گزارش تصویری:

پیروزی نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

پیروزی نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر

نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر میزبان شمس‌آذر قزوین بود و با تک گل دقیقه ۶۷ مهرداد عبدی توانست پیروز میدان شود.

به گزارش عصرقائم، نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم‌شهر میزبان شمس‌آذر قزوین بود و با تک گل دقیقه ۶۷ مهرداد عبدی توانست پیروز میدان شود و امید بقا در لیگ برتر را در دل هواداران پرشور خود نگهدارد.

به گزارش خبرنگار عصرقائم، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹ شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم رفتند که شاگردان ساکت الهامی توانستند در این دیدار حساس مهمان رده هشتمی خود را با تک‌گل مهرداد عبدی و نتیجه یک – صفر شکست دهند.

ساکت الهامی در این مسابقه نساجی را با ترکیب اصلی علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، محمود قائدرحمتی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی، فرزاد زامهران و محمدرضا آزاد به
زمین فرستاد.

سعید دقیقی نیز شمس‌آذر را با ترکیب ثابت علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر شبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، فراز امام علی و عیسی مراد به مصاف نساجی فرستاد.
۲ تیم مسابقه را محتاطانه و با ارزیابی یکدیگر آغاز کردند و تا میانه‌های نیمه نخست موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. اما نساجی از اواخر نیمه نخست فشار روی دروازه شمس‌آذر را بیشتر کرد و در دقایق پایانی توانست ۲ موقعیت جدی روی دروازه مهمان ایجاد کند.

نیمه دوم نیز با حملات نساجی آغاز شد و دقیقه ۵۰ محمدرضا آزادی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موقعیت مسلم گلزنی با واکنش خوب جعفرپور به گل تبدیل نشد.
حملات نساجی در دقیقه ۶۸ نتیجه داد و در حالی که پرتاب ارسال شده توسط غلامعلی بیگی با دخالت مدافعان از محوطه جریمه خارج شده بود، با ضربه آکروباتیک و زیبای مهرداد عبدی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد دروازه شمس‌آذر را باز کرد.

نساجی با این برد که سومین برد فصل این تیم محسوب می‌شود ۱۵ امتیازی شد و با توجه به شکست صنعت نفت آبادان توانست از آبادانی‌ها در جدول سبقت بگیرد و با یک پله صعود در رتبه پانزدهم جدول ایستاد.

 

عکس از امیررضا جعفری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =