کد خبر : 318527
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
-

مدیرانی که به تئاتر فجر رفتند

مدیرانی که به تئاتر فجر رفتند

نمایش‌هایی که در هشتمین روز از جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفتند، میزبان مدیران و مسئولانی چون سفیر عمان و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شدند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی جشنواره،  شامگاه شنبه، هشتم بهمن ماه، ابراهیم آل معینی سفیر عمان برای تماشای نمایش «مدق الحناء» از کشور عمان به تالار وحدت رفت.

در ابتدای اجرای نمایش «مدق الحناء»، نشست صمیمانه‌ای در تالار وحدت با حضور ابراهیم آل معینی (سفیر عمان در ایران)، کاظم نظری (مدیرکل هنرهای نمایشی) و یوسف البلوشی (کارگردان) نمایش «مدق الحناء» برگزار شد.

در این دیدار درباره تعاملات فرهنگی دو جانبه بین ایران و عمان گفت‌وگو و بر توسعه و گسترش روابط فرهنگی و هنری دو کشور تاکید شد.

در پایان مدیرکل هنرهای نمایشی همراه با سفیر عمان به پشت صحنه نمایش «مدق الحناء» رفتند و به عوامل و دست‌اندرکاران این اجرا خسته نباشید گفتند و برایشان آرزوی موفقیت کردند.

 

مدیرانی که به تئاتر فجر رفتند
حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در تماشاخانه ایرانشهر

اما در همین روز مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در تماشاخانه ایرانشهر به تماشای «کمدی الهی» از کشور تونس در بخش بین‌الملل چهل و یکمین جشنواره‌ تئاتر فجر نشست.

نمایش «کمدی الهی» اثر دانته به کارگردانی حافظ خلیفه از کشور تونس روز شنبه ۸ بهمن و در دو نوبت به‌جای نمایش «قطار باقوره» از کشور اردن، در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت و مهرداد باقری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همراهی میلاد عرفان‌پور و حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر ، به تماشای این نمایش نشست.

تماشاخانه ایرانشهر در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در ساعت ۲۰:۳۰ میزبان نمایش «ابرهای بی‌باران» از بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر خواهد بود.

مدیرانی که به تئاتر فجر رفتند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + ده =