کد خبر : 320009
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
-

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر:

اجرای بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در قائم‌شهر

اجرای بیش از ۸۰۰ برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در قائم‌شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر، گفت: همزمان با فرارسیدن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس ۸۶۳ برنامه فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم‌، محمدباقر قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: تجدید بیعت با ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس ازجمله وظایف دینی و شرعی ماست و اکنون نیز باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

 

وی افزود: دشمن از روحیه شهادت طلبی و از خودگذشتی ملت غیور ایران هراس دارد و برای این موضوع برنامه ریزی کرده است تا در نسل جدید این روحیه را کمرنگ کند و ملت را از انقلاب اسلامی ناامید کند اما می‌بینید در سال گذشته چگونه جوانان دهه ۷۰ و دهه۸۰ ایران اسلامی جانشان را در دست گرفتند و برای امنیت کشور سینه ستبر کردند تا خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد نشود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان کرد: ۸ سال دفاع مقدس برای حفظ مرزهای ایران اسلامی شهدای عزیزمان ایستادگی کردند و اکنون ما باید با حضور در جنگ نرم از افکار جوانان مان دفاع کنیم تا دشمن با ابزارهای رسانه ای خود برخی از جوانان کشور را همچون سال گذشته به بیراه نبرد و اینکار سخت است چراکه هر لحظه و هر ثانیه دشمن با ترفندهای مختلف رسانه‌ای بدنبال رسیدن به مقاصد خود است که به لطف خدا و حضور جوانان عزیزمان بسیاری از نقشه های دشمن در جنگ نرم به شکست تبدیل شده است.

این مسوول تصریح کرد: با ترویج تفکر شهدای دفاع مقدس و رزمندگان باغیرت و عزیزمان به نسل بعدی می‌توانیم مقابل هرگونه تحریم و ظلم ایستادگی کنیم و این وظیفه‌ی هم لباسان بنده و راویان پرتلاش را سنگین‌تر می‌کند.

 

قزلباش به برگزاری حدود ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های مقاومت و ادارات شهرستان قائم‌شهر ۸۶۳ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی را در سطح محلات شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌کنند تا یاد و خاطره رزمندگان و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگهدارند.

 

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده تفکر شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس باشیم و شرمنده خون شهدا نشویم و مقابل هجمه‌های شدید دشمن در فضای مجازی که بدنبال کمرنگ کردن روحیه ایثار و شهادت است مقابله کنیم و این روحیه مقدس و ارزشمند را زنده نگه داریم چراکه به نقل از سرداردلهایمان جمهوری اسلامی حرم است و برای حفظ آن نباید از مسولیتی که داریم سرسوزنی کوتاهی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =