کد خبر : 317849
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
-

با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود

با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا را محکوم و تاکید کرد: این حرکت می‌تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

به گزارش عصرقائم، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان از عمق کینه‌ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است. ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مسائل و عجز از درک شرایط امروز جهان و عدم مواجه منطقی با مشکلات عدیده و بعضا لاینحل خود و چسبندگی غیرمعقول و غیرعاقلانه به آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و دنباله‌روی از سیاست‌های توسعه‌طلبانه آنان و متأسفانه اتخاذ تصمیمات غلط، نظیر آنچه که اخیرا در پارلمان اروپا گرفته شد، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پیچیده‌تر شدن اوضاع نابسامان آن‌ها ندارد.

این حرکت که واکنش منفعلانه و از سر استیصال و پس از تلاش‌های ناموفق خیابانی و دستگیری لیدرها و جاسوسان آن‌ها و با هدف جبران شکست‌های مکرر و با خیال واهی افزایش فشار به ایران و قدرت چانه‌زنی در مذاکرات طراحی شده است ضمن آنکه با منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، می‌تواند اقدام متقابل ایران را در برداشته و منطقه خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و در برخورد با متخاصم ذره‌ای تعلل نخواهند کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متن توده‌های مردم و میراث پایان ناپذیر امام‌خمینی (ره)است و هرگونه تصمیم غلط در مورد آن، مواجهه با ملت ایران تلقی شده و ملت ایران نیز ثابت کردند فرزندان خود را در هیچ صحنه‌ای تنها نخواهند گذاشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان پژواک دهنده خواست و اراده ملت بزرگ ایران به سران کشورهای اروپایی اعلام می‌کند اگر اندک درکی از میزان عشق و اعتقاد عمیق و پیوند ناگسستنی مردم ایران به سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی و پاسداران سرافراز و جان برکف می‌داشتند و از شدت علاقه مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت به شهیدان والا مقام این نیروی الهی که مزار آن‌ها امروز زیارتگاه عاشقان و میعادگاه دلداگان است خبر می‌داشتند، قطعا در چنین وادی خطرناکی گام نمی‌نهاده و چنین تصمیم غلط و نابخردانه‌ای را اتخاذ نمی‌کردند.

به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهیم در مورد مصوبه غلط پارلمان اروپا، عاقلانه تصمیم گرفته از اقدامات تحریک‌آمیز که می‌تواند شرایط دنیا را پیچیده‌تر و قطعا زیان بیشتری را متوجه اروپا کند اجتناب نمایید.

همچنین از مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی و مسئولین محترم کشور می‌خواهیم ضمن پاسخ مناسب و انجام اقدامات متقابل، مراقب طراحی‌ها و سناریوهای دشمن بوده، تدابیر مناسب اتخاذ و خیالات دشمن را همچون گذشته باطل نمایید.

با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − هشت =