کد خبر : 317900
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
-

کشته شدن یکی از رهبران داعش توسط نیروهای امنیتی سوریه

کشته شدن یکی از رهبران داعش توسط نیروهای امنیتی سوریه

مقامات سوریه از کشته شدن یکی از رهبران داعش و دو تن از فرماندهان این گروه تروریستی در عملیات دستگاه‌های امنیتی در حومه درعا خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد: دستگاه‌های امنیتی عملیات امنیتی را در شهرک المزیریب در حومه غربی درعا انجام دادند. این عملیات به کشته شدن محمدعلی الشاغوری، از رهبران داعش بعد از حمله به مقر این گروه در شهرک المزیریب منجر شد. الشاغوری مسؤول تعدادی از عملیات‌های ترور و تجاوزی بود که در حومه غربی درعا انجام شد.

یک منبع امنیتی سوری اعلام کرد: این عملیات هم‌چنین به کشته شدن احمد خالد المصری و محسن الزیتاوی، دو تن از همراهان الشاغوری نیز منجر شد. نیروهای امنیتی سوریه در این عملیات وارد درگیری‌هایی با تروریست‌ها شدند و سلاح‌هایشان را مصادره کردند.

این عملیات بعد از آن انجام شد که وزارت کشور سوریه ۱۸ ژانویه از کشته شدن یک افسر از یگان ویژه در دمشق و زخمی شدن دو پلیس در درعا و سه غیرنظامی در انفجار بمبی در شهر درعا خبر داد.

شهر درعا و حومه آن همواره شاهد حوادث امنیتی از جمله انفجار و ترور بوده است که نیروهای ارتش سوریه و نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف قرار داده است.

کشته شدن یکی از رهبران داعش توسط نیروهای امنیتی سوریه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − پنج =