کد خبر : 316080
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
-

خرید از چین و واردات و تجارت با چین مثل جت

خرید از چین و واردات و تجارت با چین مثل جت

شاید شما هم به فکر واردات از چین یا شروع تجارت از چین باشید، ارتباط با کارخانه های چینی، واردات کالا، تجهیزات، خرید نمونه و …

به گزارش عصرقائم، به نقل از جمبوجت، قطعا واردات موفق پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، اما جمبوجت به عنوان یکی از اولین مجموعه تخصصی واردات از چین عضو اتاق بازرگانی ایران و چین دارای دفتر و انبار پردازش اختصاصی از چین، سرویس‌های ویژه‌ای برای تضمین در موفقیت در تجارت با چین در اختیار شما قرار می‌دهد.

از خرید از سایت‌های معروف چین مثل  خرید از علی بابا، علی اکسپرس و … تا پیدا کردن توزیع‌کنندگان معتبر و فروشندگان دست اول جهت واردات از چین و از همه مهمتر حمل و ترخیص تخصصی و ویژه دریایی و هوایی برای شما با بهترین قیمت تضمین شده در بازار. تمامی اینها بخشی از خدمات ما در خرید از چین و شروع تجارت با این کشور است.

خدمات اعتبارسنجی، خرید، بسته‌بندی، ارسال از چین به ایران در این خدمات جمبوجت فروشنده شما را اعتبارسنجی نموده و از صلاحیت آن مطمئن می‌شود. سپس خدمات پرداخت شما را با طرف چینی به یوان انجام می‌دهد.

پس از آن کالا را بنابر درخواست شما حمل هوایی یا دریایی سریع از چین را انجام داده و پس از ورود به کشور و انجام تشریفات گمرک درب منزل یا دفتر شما تحویل می‌دهد. همچنین می‌توانیم خدمات دریافت پیش فاکتور و ارتباط با کارخانه‌های چین و دریافت اسناد خرید از این کارخانه‌ها را برای شما انجام دهیم.

خرید از چین و واردات و تجارت با چین مثل جت

خدمات حمل هوایی از چین

ما می‌توانیم در سریع‌ترین زمان ممکن خرید شما را بصورت هوایی مستقیم به ایران، یا غیرمستقیم به دبی حمل نماییم. همچنین سرویس ویژه کالاهای شیمیایی، باطری دار، مایع، روتر و موتور بصورت ویژه هم بصورت هوایی و هم بصورت دریایی توسط جمبوجت امکان‌پذیر است. می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۸۰ یا ۰۲۱۹۱۰۳۵۷۰۰ با ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات حمل دریایی سریع از چین

ما با توجه به قرارداد جدید با چند شرکت کشتیرانی سریع امکان تحویل مرسوله شما از چین به دبی را در ۱۵ روز و از چین به ایران ۲۵ روزه ( بدون در نظر گرفتن زمان تشریفات گمرک ) انجام می‌دهیم.

در سرویس حمل سریع دریایی جمبوجت فصل جدیدی از حمل و نقل دریایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خرید از چین و واردات و تجارت با چین مثل جت

خدمات خرید شخصی و کوچک جنس و کالا از چین

جمبوجت سرویس ویژه خرید از وب سایت‌های چینی مثل علی بابا، تائوبائو، علی اکسپرس، تی مال و غیره را به سرعت برای شما انجام می‌دهد.

فقط کافی است لینک کالای مورد نظر خود را کپی کنید و پس از ورود به سایت جمبوجت دکمه ثبت سفارش را بفشارید.

همچنین خدمات ارسال سمپل از چین با سرعت بسیار بالا برای شما فراهم شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن سمپل یا نمونه خود را از چین دریافت کنید.

ارتباط سریع با ما

برای ارتباط تلفنی شماره‌های  ۰۲۱۲۸۴۲۸۰ یا ۰۲۱۹۱۰۳۵۷۰۰ در دسترس شماست. همچنین می‌توانید سفارش خود را در صورت داشتن لینک خرید یا  PI، پروفرما اینوویس، (پیش فاکتور) با فشردن دکمه ثبت سفارش، سفارش‌گذاری نمایید.

خرید از چین و واردات و تجارت با چین مثل جت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − سه =