کد خبر : 315196
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

تیم ملی هندبال به بازی تدارکاتی نیاز دارد

تیم ملی هندبال به بازی تدارکاتی نیاز دارد

مربی تیم ملی هندبال گفت: ما تاکنون هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و نظر خود وسلین این است که تیم ملی قبل از قهرمانی جهان در سه دیدار تدارکاتی در لهستان شرکت کند.

به گزارش عصرقائم، حمید صادقی شاه‌نشین در گفت و گو ، در مورد آغاز اردوهای تیم ملی هندبال اظهار کرد: همه بازیکنان دعوت شده بجز لژیونرها در اردوی تیم ملی حاضر شدند. آنها با توجه به شرایط و مسابقات اروپایی که دارند نتوانستند در این اردو حاضر شوند. در این دوره بیشتر بحث آمادگی بدنی بازیکنان مورد توجه قرار گرفته تا آنها به لحاظ آمادگی جسمانی به حد نصاب لازم برسند. در اردوی بعدی بیشتر تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و هماهنگی تیم مورد توجه خواهد بود.

مربی تیم ملی افزود: با توجه به این شرایط، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بانان که مونته‌نگرویی و همشهری وسلین هستند از امشب به تیم ملی ملحق می‌شوند. تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود و مشکلی وجود ندارد.

صادقی شاه‌نشین در پاسخ به این سوال که تیم ملی چه زمانی به تورنمنت لهستان اعزام خواهد شد، گفت: اکنون بازیکنان کارهای مربوط به ویزا را انجام می‌دهند. به امید خدا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ۱۳ دی عازم لهستان می‌شویم. در این تورنمنت دو دیدار برابر تیم ملی لهستان و یک دیدار هم برابر تیم ملی کره جنوبی خواهیم داشت.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که انجام سه دیدار به فاصله چند روز تا مسابقات قهرمانی جهان سبب ایجاد آسیب بازیکنان و یا خستگی آنها نخواهد شد، گفت: تیم ملی به بازی تدارکاتی نیاز دارد. با توجه به شرایطی هم که بود هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی تاکنون نداشته‌ایم. نظر خود وسلین این بود که تیم ملی این دیدارها را در لهستان داشته باشد. قطعا سرمربی شرایط تیم، مسابقات و تعداد روزهای باقی‌مانده را در نظر گرفته و برنامه‌ تیم ملی را چیده است و طبق آن عمل می‌کند.

وی در مورد فرسایشی شدن لیگ برتر با توجه به تعطیلی آن تا بعد از مسابقات قهرمانی جهان گفت: در هر صورت وقفه در لیگ هم به بازیکنان ملی و هم به سایر بازیکنان آسیب می‌زند. برخی دچار فشار تمرین می‌شوند و برخی با تعطیلی تمرینات افت خواهند کرد و باید مجددا به اوج آمادگی برسند. این فراز و نشیب‌ها سبب ضربه زدن می‌شود اما در هر صورت این وقفه‌ها اجتناب‌ناپذیر است. تیم ملی در اولویت است و باید به مسابقات اعزام شود. عملا این تعطیلی‌ها مشکل ساز است اما باید تعامل بین باشگاه‌ها و فدراسیون وجود داشته باشد.

وی گفت: هیچ راهی نیست و باید مسیر را ادامه داد. باید بازیکنانی که در باشگاه‌ها می‌مانند آمادگی خود را در حدی نگه دارند تا کمتر دچار افت و آسیب شوند. لیگ تا بعد از مسابقات قهرمانی جهان تعطیل شده است. دو هفته تا نیم فصل مانده و باید فدراسیون با توجه به ترافیک مسابقات در مورد این موارد تصمیم‌گیری کند تا لیگ هم به موقع انجام شود. بعد از مسابقات قهرمانی جهان تیم سپاهان عازم جام باشگاه‌های آسیا می‌شود، همچنین احتمالا تیم ملی هندبال ساحلی نیز عازم مسابقات است که همه اینها باید در فدراسیون بررسی است و بهترین تصمیم گرفته می‌شود.

تیم ملی هندبال به بازی تدارکاتی نیاز دارد/ وقفه در لیگ اجتناب‌ناپذیر است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + هفت =