کد خبر : 318314
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
-

فاضلی: بهترین خط دفاعی لیگ را داریم

فاضلی: بهترین خط دفاعی لیگ را داریم

دستیار مهدی رحمتی از شاگردانش در تیم آلومینیوم اراک به خاطر عملکرد خوبشان در فاز دفاعی تشکر کرد.

به گزارش عصرقائم، در غیاب مهدی رحمتی در کنار زمین، آلومینیوم توانست با برتری ۳ بر یک صنعت نفت آبادان را در ورزشگاه امام خمینی اراک شکست دهد. با توجه به محرومیت رحمتی در این دیدار، وحید فاضلی، دستیار این مربی در نشست خبری گفت: ابتدا از بازیکنان تیم آلومینیوم تشکر می‌کنم چرا که با پنج گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داریم و سه گل خورده که در سه هفته اخیر بر اثر اشتباهات داوری را به عنوان گل خورده حساب نمی کنیم.

وی افزود: امروز خوشبختانه در حضور هواداران سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و در مجموع اشراف کامل بر روی تیم صنعت نفت داشتیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

مربی آلومینیوم اراک گفت:خوشبختانه بازیکنان ما به این نتیجه رسیده‌اند که می‌توانند جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کنند و با تمرکز بالایی در این بازی به میدان رفتند.

فاضلی در خصوص نقل‌وانتقالات تیم آلومینیوم در نیم‌ فصل گفت: بودجه تیم ما در نیم فصل از تیم‌های انتهای جدولی هم کمتر بود اما چون بهترین‌های لیگ را در اختیار داشتیم، چند نفر هم به تیم اضافه کردیم و در مجموع بازیکنان خوبی در تیم ما حضور دارند.

وی با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان در این دیدار اظهار کرد: در نیمه دوم دیدار با صنعت نفت پنج بازیکن زیر ۲۳ سال و از بازیکنان آکادمی خودمان را استفاده کردیم و به نوعی جوان‌گرایی هم در دستور کار کادرفنی قرار دارد.

مربی آلومینیوم در خصوص عملکرد داور این دیدار گفت: کوپال ناظمی از بهترین داوران ما هست و سر صحنه پنالتی هم حتی خود داور کرنر گرفت و بازیکن صنعت نفت هم به قصد زدن کرنر حرکت کرد اما متاسفانه کمک داور به اشتباه پنالتی را اعلام کرد.

فاضلی: بهترین خط دفاعی لیگ را داریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =