کد خبر : 312535
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
-

اسامی رویینگ سواران اعزامی به قهرمانی آسیا

اسامی رویینگ سواران اعزامی به قهرمانی آسیا

۱۳ ملی‌پوش قایقرانی ایران به مسابقات قهرمانی رویینگ آسیا اعزام می‌شوند.

به گزارش عصرقائم، تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ آماده می شود و نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص شده اند. مسابقات از هفتم آذر به میزبانی تایلند آغاز می شود.

نازنین ملایی، مهسا جاور، امیرحسین محمود پور، حمید رضوانی، شیرزاد قادری، فاطمه مجلل، مریم کرمی، کیمیا زارعی، مریم امیدی پارسا، زینب نوروزی و شکیبا وقوفی در بخش بزرگسالان شرکت می کنند.

ابوالفضل سطوتی و امیررضا ابدالی هم  در رده جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

*نگرانی از توزیع قایق ها در قهرمانی آسیا ۲۰۲۲

افشین فرزام سرمربی تیم ملی رویینگ ایران در گفت و گو با ایسنا درباره‌ی اینکه تایلند همانند سال گذشته پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه برای ملی پوشان در نظر نگرفته است؟ گفت:  فدراسیون خیلی زود پیگیر همه موارد بود و مشکلی از لحاظ پروتکل های بهداشتی نیست. فقط میزبان محدودیت توزیع قایق دارد که این محدودیت به نظر می رسد برای تمام کشورها است. امیدوارم بتوانیم قایق های مناسب ملی پوشان را در اختیار داشته باشیم.

فرزام در پاسخ به این پرسش که چه نوع محدودیتی در توزیع قایق وجود دارد؟ گفت: نوع قایق ها با توجه به وزن ملی‌پوشان انتخاب می شود و شاید در برخی ماده‌ها نتوانند قایق مورد نظر ما را تامین کنند و قایق دیگری بدهند که می تواند در عملکرد ملی پوشان تاثیر گذار باشد.

سرمربی رویینگ در مورد وضعیت مهسا جاور برای قهرمانی آسیا نسبت به قهرمانی جهان چک تاکید کرد: هر چه جلوتر می رویم، شرایط او بهتر می شود. جاور بعد از دو سال غیبت در قهرمانی جهان شرکت کرد. همین مسئله را در قهرمانی آسیا برای حمید رضوانی و شیرزاد قادری داریم که رضوانی اولین اعزام برون مرزی‌اش است و قادری هم برای اولین بار در رده بزرگسالان شرکت می کند. امیدوارم شروع خوبی برای آنها باشد و در ادامه راه بتوانند اعتمادها را بیشتر جلب کنند.

فرزام در پاسخ به این پرسش که امکان اینکه ملی پوشان بتوانند در تایلند در مسافت تمرین انجام دهند، وجود دارد یا خیر؟ گفت: سه تا چها روز زودتر به تایلند می‌رویم و بیشتر به این دلیل است که نگرانی که در مورد قایق ها داریم برطرف شود. فرصت تمرین به آن صورت نخواهیم داشت و می خواهیم فرصت داشته باشیم قایق ها را برای ملی پوشان آماده کنیم.

اسامی رویینگ سواران اعزامی به قهرمانی آسیا/ دردسر جدید تایلند برای ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + نوزده =