کد خبر : 317899
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
-

هفتمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت معرفی شد

هفتمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت معرفی شد

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «خاطرات احمد احمد» نوشته محسن کاظمی را برای هفتمین مسابقه از سومین دوره مسابقات کتابخوانی هشت بهشت انتخاب کرده است.

به گزارش عصرقائم، کتاب «خاطرات احمد احمد»، خاطرات تلخ و شیرینی است از کسانی که برای رسیدن به فجر، بهایی سنگین پرداخته و البته از مدعیانی که در نیمه راه تغییر جهت دادند. کار نگارش این کتاب که ۴ سال به‌طول انجامید، با مصاحبه‌های طولانی مدت احمد احمد، در تابستان ۷۶ آغاز شد.

احمد احمد از مبارزان در دوره پهلوی دوم است. به‌علت نوع مبارزاتش، با گروه‌های مبارز بسیار همکاری و فعالیت داشته و به سبب آن چندین بار دستگیر، شکنجه و زندانی شده است. وی در آخرین برخورد با مأموران ساواک از ناحیه پا تیر خورد و مصدوم و معلول شد.

«خاطرات احمد احمد» در ۹ بخش و با موضوعاتی مانند دوران کودکی و اوضاع خانوادگی، تحصیلات ابتدایی و متوسطه، آشنایی با اندیشه حضرت امام خمینی (ره)، عضویت در انجمن ضدبهائیت، فعالیت در حزب ملل اسلامی، دوران دستگیری و زندان قزل قلعه و شکنجه های مرگبار، ازدواج و دستگیری مجدد، ارتباط با شهید اندرزگو و درگیری با ساواک، دوران انقلاب و تظاهرات مردمی و آزادی، جنگ تحمیلی و حضور در جبهه نوشته و تنظیم شده است.

این مسابقه جمعه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۲۴ به‌صورت مجازی (آنلاین) برگزار می‌شود و به دانشجویان برگزیده این مسابقه جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

دانشجویان علاقه‌مند به مسابقه‌های کتابخوانی باید برای شرکت در مسابقه به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BoookRc.ir مراجعه کنند. همچنین عضویت در کانال تلگرامی مسابقات کتابخوانی هشت بهشت با شناسه FJUTBookRC @ امکانپذیر است.

هفتمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت معرفی شد

هفتمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت معرفی شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =