کد خبر : 312086
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
-

شگرد خرید خردکن سیلورکرست اصل با مدرن کالا

شگرد خرید خردکن سیلورکرست اصل با مدرن کالا

خردکن سیلورکرست نمونه‌های اصل و تقلبی بسیاری دارد اما شما با دانستن نکاتی می‌توانید نمونه‌های اصل این خردکن را تشخیص دهید. بسیاری از ما ممکن است در خرید خردکن‌های سیلورکرست سردرگم شویم و این مسئله عجیبی نیست، با وجود خردکن‌های سیلورکرست تقلبی در بازار این مشکل به وجود می‌آید که در انتخاب خودمان تردید داشته باشیم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت فروشگاهی مدرن کالا، وجود خردکن‌های سیلورکرست تقلبی در کنار خردکن سیلورکرست اصل باعث شده که کاربران در تشخیص اصل بودن دچار مشکل شوند و از تفاوت‌های اصل و تقلبی این خردکن اطلاعی نداشته باشند.

عوامل مهم در انتخاب خردکن سیلورکرست

این روزها افراد بسیاری به دنبال خرید از برند سیلورکرست به دلیل کیفیت بالای محصولاتش هستند. این خردکن امروزه به یک وسیله کاربردی در آشپزخانه‌ها تبدیل شده است که نیاز شما را به لوازمی مثل چرخ گوشت، سبزی خردکن و …برطرف می‌کند.

بنابراین ضروری است که تفاوت خردکن سیلورکرست اصل  را در نظر بگیرید.

سنسور حرارتی

یکی از  نکات انتخاب لوازم‌خانگی برقی وجود سنسور حرارتی است که این وسیله از نیم سوز شدن دستگاه جلوگیری می‌کند و با این قابلیت شما می‌توانید وسیله برقی را به مدت ۲۰ تا ۳۰ سال استفاده کنید. متاسفانه این قابلیت در خردکن سیلورکرست تقلبی وجود ندارد و همین برای نیم سوز شدن موتور در دفعات اولیه دستگاه کافی است. در ادامه شما را راهنمایی می‌کنیم که بتوانید این قابلیت را قبل از خرید بررسی کنید.

شگرد خرید خردکن سیلورکرست اصل با مدرن کالا

قدرت موتور دستگاه

خردکن سیلورکرست اصل قدرت ۱۰۰۰ وات یا بالاتر دارد، در خرید خردکن سیلورکرست حتما در نظر داشته باشید که قدرت‌های پایین‌تر حتما تقلبی هستند. این قسمت از کار راحت است اما مشکل اینجاست که در میان خردکن‌های توان بالای ۱۰۰۰ وات هم نمونه‌های تقلبی وجود دارد که این خرید را برای ما سخت‌تر می‌کند.

آیا هولوگرام، نشان اصالت خردکن سیلورکرست است؟

اکنون که می‌دانید نمونه‌های تقلبی خردکن چه مشکلاتی دارد، لازم است خودتان حین خرید اصل بودن این خردکن برقی را تشخیص دهید.

کارخانه سیلورکرست برای حمایت در خرید از کاربرانی که از این برند استفاده می‌کنند، نشان هولوگرام اصل بودن را روی محصولاتش درج می‌کند. با وجود هولوگرام روی محصول  شما  می‌توانید اطمینان داشته باشید که خردکن سیلورکرست اصل و هولوگرام‌دار را تهیه کرده‌اید. این نشان معمولا روی موتور دستگاه درج شده است. در کنار هولوگرام اصل بودن، خردکن شما باید گارانتی معتبر داشته باشد که همراه محصول این گارانتی را دریافت می‌کنید.

قیمت خردکن سیلورکرست

شاید اولین موردی که توجه شما را جلب کرده باشد قیمت‌های متفاوت این خردکن در بازار است. اما باید در نظر داشته باشید که قیمت‌های پایین این خردکن می‌تواند یک تله برای خرید خردکن سیلورکرست تقلبی باشد. این خردکن با قیمت‌های مختلف در بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین نظیر دیجی‌کالا، مدرن کالا، دیوار، ترب قرار دارد اما شما باید در خرید به تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم توجه داشته باشید که مهم‌ترین و ضروری‌ترین این موارد وجود هولوگرام است، به عبارتی  بهترین خردکن سیلورکرست را می‌توانید با مشاهده هولوگرام اصل بودن خریداری کنید.

لوازم یدکی خردکن سیلورکرست اصل

یکی از دغدغه‌های اصلی ما در هنگام خرید لوازم آشپزخانه برقی، وجود لوازم یدکی است که اگر به هر دلیل نیاز به تامین قطعات خردکن داشته باشیم، بتوانیم به راحتی تهیه کنیم. در مورد خردکن سیلورکرست هم این موضوع وجود دارد و تمام لوازم یدکی اصل و فابریک دستگاه در ایران وجود دارد و در هنگام خرید خردکن‌های برقی حتما این موارد را در نظر داشته باشید.

شگرد خرید خردکن سیلورکرست اصل با مدرن کالا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =