کد خبر : 295032
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

قیمت روز لوازم یدکی خودرو

قیمت روز لوازم یدکی خودرو

با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو، تعویض به موقع لوازم یدکی، باتری و … آن اهمیت زیادی پیدا کرده است. اگر صاحبان خودرو نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند، در شرایط کنونی، هزینه‌ها و خسارات جبران ناپذیری برای آن‌ها رقم خواهد خورد. به همین دلیل اگر هر یک از ابزار اصلی ماشین به مشکل خورد، بهتر است قطعه اصلی خریداری شود و از بروز مشکلات جدی‌تر جلوگیری به عمل آید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام همگردی، برخی مجموعه‌ها خدمات تعویض رایگان باتری ماشین و حتی دینام رایگان را هم دارند و تعویض باتری خودرو در محل را نیز برای مشتریان خود انجام می‌دهند. حتی برخی از آن‌ها به منظور آسودگی رانندگان، اپلیکیشن تعمیر خودرو خود را در اختیار مشتریان خود گذاشته‌اند.

اگر در حال حاضر باتری ماشین یا دیگر لوازم یدکی خودرو شما مشکل دارد، بهتر است برای خرید بهترین باتری ماشین یا خرید لوازم یدکی خودرو و همچنین تعمیر هوشمند خودرو با این گزارش همراه شوید.

قیمت روز لوازم یدکی خودرو

خرید بهترین لوازم یدکی با قیمت مناسب

لوازم یدکی خودرو ارتباط مستقیمی با عملکرد اتومبیل دارد. هنگامی که خودرو نیاز به تعویض یا تعمیر قطعه دارد، فروشگاه لوازم یدکی خودرو و خرید قطعات از آن اهمیت پیدا می‌کند. کیفیت لوازم یدکی و کارآیی آن فاکتور مهمی است که باید هنگام استفاده در خودرو مدنظر رانندگان باشد. به همین منظور بهتر است به مراکزی مراجعه شود که ضمن ارائه ارزان ترین لوازم یدکی خودرو ، جنس باکیفیتی را به مشتریان تحویل می‌دهند.

بهتر است قبل از مراجعه به مراکز مختلف از طریق اینترنت به چند مرکز فروش معتبر سر بزنید و از قیمت لوازم یدکی خودرو آگاهی پیدا کنید. به عنوان مثال میانگین قیمت چراغ جلو خودرو جک جی ۵، تقریبا ۶۶۰ هزار تومان است. همچنین ایربگ این خودرو هم متوسط ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

بسیاری از مجموعه‌های معتبر به صورت اینترنتی هم فروش لوازم یدکی خودرو را انجام می‌دهند. همچنین این مجموعه‌ها معمولا پخش عمده لوازم یدکی خودرو را هم دارند. مسئله پخش لوازم یدکی خودرو همیشه از دغدغه‌های مشتریان است، چون اغلب قطعات مورد نیاز خودرو به موقع تامین نمی‌شود و مشکلات زیادی برای رانندگان پیش می‌آید. اما بعضی از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر با ارسال سریع لوازم یدکی خودرو و تضمین اصل بودن قطعات، کار را برای مشتریان خود راحت کرده‌اند.

قیمت روز لوازم یدکی خودرو

خرید باتری ماشین

باتری ماشین یکی از اجزای بسیار مهم و قابل شارژ در پردازش فنی تمامی ماشین‌های سواری، باری، مسابقه‌ای و انواع مختلف وسیله نقلیه است. این قطعه شناخته شده، نقش بسیار مهمی در تامین انرژی و نیروی مورد نیاز جهت جرقه زدن، استارت زدن، ایجاد روشنایی و سایر موارد خواهد داشت. بنابراین اگر این قطعه مشکل داشته باشد در اسرع وقت باید نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام کرد.

خیلی از مراکز فروش باتری ماشین وجود دارند که ضمن دریافت مبلغ زیاد از مشتری، جنس غیراصل به وی تحویل می‌دهند. این مسئله می‌تواند برای مشتری خطرآفرین باشد. اما تا زمانی که فضای آنلاین وجود دارد و مراکز معتبر در آن فعالیت می‌کنند جای نگرانی نیست.

برخی از فروشگاه ضمن فروش باتری ماشین به صورت حضوری، فروش اینترنتی باتری خودرو را هم دارند. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این فروشگاه‌ها ضمن آگاهی از قیمت باطری ماشین از هزینه تعویض باتری ماشین هم به راحتی آگاه شوید. خرید اینترنتی باتری ماشین ضمن صرفه جویی در وقت باعث می‌شود تا شما به آسانی از قیمت باتری ماشین آگاهی پیدا کرده و خرید بهترین انواع باتری ماشین را داشته باشید. مثلا سایت باطری کار قیمت باتری ۶۶ آمپر واریان خودرو دنا را ۷۹۸ هزار و ۶۰۰ تومان ثبت کرده است. همچنین خرید بک پاتری ۵۰ آمپر واریان پراید از این وبسایت، ۵۹۵ هزار تومان هزینه دارد.

قیمت روز لوازم یدکی خودرو

دیاگ خودرو از کجا بخریم؟

دیاگ نوعی عملیات خطایابی توسط دستگاه مخصوص است که به وسیله آن اطلاعات از کامپیوتر خودرو استخراج شده و بعد از آنالیز کدهای خطا موجود در آن، می‌توان به ایرادهای جزئی و کلی خودرو پی برد. دستگاه عیب یاب خودرو یا همان دیاگ انواع مختلفی دارد. دستگاه دیاگ خودرو به متخصصان تعمیرات خودرو کمک خواهد کرد تا به راحتی عیب ماشین را پیدا کنند.

مراکز فروش معتبر دیاگ خودرو وجود دارند که بهترین دستگاه دیاگ خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اگر در زمینه تعمیر خودرو تخصص دارید و می‌خواهید در کمترین زمان دستگاه دیاگ خودرو را خریداری کنید، خرید دستگاه دیاگ خودرو از مراکز معتبر به شما پیشنهاد می‌شود. حتی می‌توانید خرید اینترنتی دستگاه دیاگ خودرو را امتحان کنید! شما از طریق اینترنتی می‌توانید ضمن مشاهده انواع مدل این دستگاه، ارزان‌ترین دستگاه دیاگ خودرو را بخرید. قیمت دستگاه دیاگ خودرو در سایت موبیکار بین ۸۹۰ هزار تا یک میلیون و ۹۰ هزار تومان است. در ادامه این گزارش مجموعه‌ای از مراکز معتبر در زمینه باتری، لوازم یدکی و دیاگ خودرو به مشتریان معرفی خواهد شد که امکان خرید آسان از آن‌ها وجود دارد.

قیمت روز لوازم یدکی خودرو

سایت باتری کار

باتری کار یک استارتاپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین محسوب می‌شود که دارای بهترین قیمت باطری ماشین با گارانتی معتبر است.

لازم به ذکر است خدمات تعویض رایگان باتری ماشین در محل به همراه تست برق و دینام رایگان توسط متخصصان باتری کار صورت می‌گیرد.

شما همواره می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۴۵۴۰۵ یا ۰۲۱۸۸۵۴۰۵۳۷ الی ۸ و یا سایت www.batrycar.com با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

فروشگاه لوازم یدکی خودرو تیکوما

فروشگاه لوازم یدکی خودرو تیکوما (آریا پارت سابق) در سال ۱۳۷۹ با واردات قطعات خودرو از کره جنوبی و چین آغاز به کار کرد.  شرکت پخش و فروش عمده لوازم یدکی خودرو تیکوما قطعات یدکی خودرو اورجینال با برند تیکوما را به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رساند.

فروشگاه نوین باتری

نوین باتری یکی از بزرگ‌ترین و به‌روزترین مراکز پخش عمده و جزئی انواع باطری‌های خودرو و باتری‌های UPS است.

این مجموعه پس از ۳۰ سال سابقه درخشان صنفی و از سال ۱۳۸۷ تاکنون سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه برق و باتری خودرو دارد. برای یافتن مشخصات فنی مناسب‌ترین باطری برای خودرو خود به قسمت ” باتری مناسب خودرو من ” مراجعه کنید.

حوزه فعالیت جزئی‌فروشی (تک‌فروشی) مجموعه نوین باطری فعلاً در مشهد، اما در حوزه کلی‌فروشی (بنکداری) در سراسر کشور فعالیت دارد.

شرکت موبیکار

موبیکار از  اولین شرکتهای دانش بنیان در زمینه توسعه پلتفرم خودرو های متصل و هوشمند سازی آن است. یکی از محصولات این شرکت دستگاه دیاگ خودرو است.

این دستگاه در دو نسخه شخصی و تعمیرگاهی ارائه می‌شود که هدف نسخه شخصی آن ساده سازی عیب یابی و ارائه امکاناتی نظیر اندازه گیری دقیق مصرف سوخت، سلامت باطری و … است. صاحبان خودرو می‌توانند با تهیه دیاگ بلوتوثی موبیکار با یک اپلیکیشن موبایل به راحتی از وضعیت سلامت خودرو خود مطلع شوند.

قیمت روز لوازم یدکی خودرو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 20 =