کد خبر : 311340
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
-

آمادگی بوکسورهای ایران برای حضور در قهرمانی آسیا

آمادگی بوکسورهای ایران برای حضور در قهرمانی آسیا

مربی تیم ملی بوکس ایران، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای حضور در قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در اردن صحبت کرد.

به گزارش عصرقائم، جاسم دلاوری در گفت‌وگو ، درباره لیست اعزامی تیم ملی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، توضیح داد: فقط با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب نهایی را مشخص کردیم و حتی تا دو هفته قبل اوزان ۶۰ و ۷۵ کیلوگرم ما که وزن‌های المپیکی تیم ایران هستند هم حضورشان قطعی نبود، تا اینکه انتخابی زدند.

او گفت: از مسابقات قهرمانی کشور به این طرف مرتب مسابقات انتخابی‌ گذاشتیم و اردوهای مشترک هند و عراق را هم مد نظر قرار داده‌ایم. انتخاب‌های ما بر اساس رای داورها (برد و باخت) بوده است. بوکسورها همه در ۱۲ وزنی که به این رویداد اعزام می‌شوند با این روش انتخاب و معرفی شده‌اند.

مربی تیم ملی بوکس ایران، درباره عدم اعزام دانیال شه‌بخش نیز گفت: دانیال چند ماه قبل از کادرفنی اجازه گرفت تا در مسابقات حرفه‌ای دبی شرکت کند و وقتی هم آمد دو مبارزه انتخابی برای او تدارک دیدیم که کمالی را شکست داد، اما درخواست کرد که به دلیل مشکلات شخصی به این مسابقات اعزام نشود. دلایل شخصی او را نمی‌دانم که چه بود، اما او انتخابی‌ها را برد.

او درباره دو اردوی مشترک ملی‌پوشان با هند و عراق نیز گفت: به هر حال اردوی مشترک خصوصا هند، بهتر بود چون آن‌ها تیم بهتری نسبت به عراق هستند. با این حال عراق هم حریف تیم ما در قهرمانی آسیا است و همین که تن بوکسورهای ما به تن حریف غیر ایرانی بخورد اتفاق خوبی است. یک مقدار مسائل مالی روی تیم تاثیر گذار است که امیدوارم در آینده برطرف شوند.

دلاوری درباره وضعیت کلی تیم ملی بوکس ایران نیز توضیح داد: ما در چند وزن نفراتی داریم که اولین بار است در مسابقات رده سنی بزرگسالان آن هم در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند. در غیر این صورت تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و از نظر روحی – روانی هم شرایط خوبی داریم. اینکه چه نتیجه‌ای کسب شود هم به شرایط مسابقات و خیلی موارد دیگر بستگی دارد.

او در پاسخ به این سوال که از نظر او نتیجه تیم ملی ایران در دور قبل رقابت‌ها، این دوره هم تکرار یا بهتر می‌شود؟ اظهار کرد: به هر حال چه خود ما و چه تیم‌های ملی رشته‌های دیگر همواره سعی می‌کنند نتایج دور قبل خود را بهتر کنند. هدف و برنامه‌ریزی ما هم در این چند وقت برای همین بود و امیدوارم بهترین نتیجه کسب شود.

آمادگی بوکسورهای ایران برای حضور در قهرمانی آسیا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =