کد خبر : 309431
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
-

استکبار جهانی پی‌در‌پی از قدرت ایران سیلی می‌خورد

استکبار جهانی پی‌در‌پی از قدرت ایران سیلی می‌خورد

استکبار جهانی از این انقلاب و مردم دلیرش پی‌در‌پی سیلی می‌خورد و قدرتش در جهان در حال زوال است.

به گزارش عصرقائم، اساتید و طلاب بسیجی پایگاه انصار الزهرا (سلام الله علیها) شهرستان آمل در محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون»

۴۳ سال از انقلاب ملت شریف و بیدار ایران اسلامی می‌گذرد. همزمان با سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که شاهد ظهور قهرمانان و سربازانی، چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، صدور پیام مقاومت، شکل گیری فرهنگ ایستادگی و عدم تسلیم در مقابل ظلم، اتحاد و یکپارچگی کشور و اقتدار نظامی ایران بزرگ هستیم، بار دیگر نسل سلمان و مردم وفادار ایران زمین ثابت کردند که در تمام فتنه‌ها در حمایت از این نهضت بزرگ حضور دارند. هم اکنون استکبار جهانی از این انقلاب و مردم دلیرش پی‌در‌پی سیلی می‌خورد و قدرتش در جهان در حال زوال است، به گمان خود می‌پندارند می‌توانند ایرانی که مردمش با خون شهدا یک مشت بزرگ شدند را تجزیه کنند،به کمک معاندین، ضد انقلاب‌های خارج نشین، پادو‌های داخلی غربی و داعشی‌های وطنی سازمان یافته و آموزش دیده و با تحریک برخی از سلبریتی‌های وطن فروش آن‌هایی که از بیت المال کشور به نان و نوایی رسیدن و شهرت یافته اند،هم نوا با دشمنان آتش فتنه را شعله ور کرده و به مقدس‌ترین ارزش‌های اسلامی، آتش زدن وجسارت و به آتش زدن ساحت قرآن کریم و پرچم ایران و تخریب اموال و اماکن عمومی دست زدند. همانا این دست و پا زدن‌ها بیانگر آن است که ما به قله‌های رفیع تمدن بزرگ اسلامی نزدیک می‌شویم.

ما اساتید و طلاب بسیجی از مقامات مسئول و قوه قضاییه می‌خواهیم تا هنجارشکنانی که امنیت روانی جامعه را به خطر انداختند شناسایی و قاطعانه برخورد نمایند. همچنین با توجه به هشدار‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) جهت سازماندهی فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای تصمیم قاطع گرفته شود.در ضمن ما این حرکات مذبوحانه هنجار شکنان را محکوم و از حضور با صلابت، پرشکوه و به موقع ملت قهرمان ایران در تقدیر و تشکر کرده و در کنار امام عاشقان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پای تمامیت ارضی و استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده ایم و خطاب به معاندین نظام اسلامی می‌گوییم اینجا کشور مردم دلیر و فهیم وبصیر است راهی را که در پیش گرفته اید جز ناکامی و شکست نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

استکبار جهانی پی‌در‌پی از قدرت ایران سیلی می‌خورد/لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با هنجارشکنان

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =