کد خبر : 315399
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

استکبار در حوادث اخیر بار دیگر از ملت وفادار انقلاب سیلی خورد

استکبار در حوادث اخیر بار دیگر از ملت وفادار انقلاب سیلی خورد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور آن را محصول برنامه‌ریزی و نقشه طولانی مدت رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین دانست و گفت: استکبار در این حوادث یک بار دیگر از دست ملت وفادار انقلاب سیلی خورد و نتوانست نقشه شوم خود را پیش ببرد.

به گزارش عصرقائم، روح الله سلگی در مراسم یادواره شهدای شهرستان چالوس با عنوان اینکه موتور پیشرفت و توسعه کشور با حضور موثر مردم در صحنه های انقلاب از حرکت نخواهد ایستاد، خاطرنشان کرد : مردم در نظام اسلامی قدرت محرکه و پیشران توسعه به شمار می‌روند.

‏وی ادامه داد : نقش آفرینی مردم در صحنه‌های انقلاب بویژه در دفاع مقدس یک سرمایه عظیم اجتماعی است و پشتیبانی همیشگی مردم از نظام دینی مایه خرسندی جبهه انقلاب و حسادت و عصبانیت دشمنان است.

‏این مسئول اضافه کرد : قدرت اصلی کشور متاثر از شهیدان و ایثارگران است و شهدا و حماسه سازان دفاع مقدس، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و عزت ابدی رسانده‌اند.

‏وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور آن را محصول برنامه‌ریزی و نقشه طولانی مدت رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین دانست و یادآور شد : استکبار در این حوادث یک بار دیگر از دست ملت وفادار انقلاب سیلی خورد و نتوانست نقشه شوم خود را پیش ببرد.

‏وی بازخوانی حوادث پرفراز و نشیب انقلاب و بازگویی توطئه های فراوان استکبار و اذنابش در مقابله با نظام اسلامی را ضروری دانست و افزود: تقویت اتحاد و انسجام اقوام مختلف ایرانی و پیگیری آرمان‌های رفیع انقلاب موجب ناکامی و یاس دشمنان خواهد شد.

‏این مسئول اضافه کرد : دشمن در جنگ ترکیبی اخیر علیه انقلاب از تمام ظرفیت خود رونمایی کرد و متاسفانه برخی از چهره‌های مطرح داخلی ، سلبریتی‌ها و جریان رسانه‌ای مرعوب بعنوان بازوهای دشمن در غائله اخیر عمل و کام ملت را تلخ کردند.

‏سلگی با اشاره به شعارهای فریبنده معاندان علیه نمادهای پرفروغ و حماسه‌سازان دفاع از امنیت ملی افزود: مجاهدان واقعی ملت شهید سلیمانی و حججی‌ها بودند که مانع از نفوذ و سیطره داعش بر منطقه و کشورمان شدند.

‏وی اظهار کرد : تقدیم ۲۲۰هزار شهید در راه دفاع از وطن و انقلاب سند روشنی بر آزادگی جبهه ایمان و اعتلای پرچم هویتی ایران اسلامی است.

‏معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهیدان با نثار جانشان، انسان در تراز اشرف مخلوقات را به تصویر کشیده و تجلی بخش صفات بارز انسانی شدند ، شهادت را قلب تاریخ دانست گفت : مادران و پدران شهیدان میراث دار واقعی انقلاب هستند.

‏وی با اشاره به شعار معاندان در مورد بازپس‌گیری ایران گفت: این افراد سیه روی در دورانی که رزمندگان سلحشور ما با ایثار و جوانمردی از وجب به وجب خاک اهورایی عاشورایی میهن در برابر دژخیمان صیانت کردند کجا بودند؟ چرا آن زمان صدایی از آنها بلند نشد و امروز با سازمان منافقین و رژیم صهیونیستی همصدا شدند؟

‏سلگی با تاکید بر لزوم ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه افزود: سازش ناپذیری در برابر استکبار و عدالت طلبی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است.

‏وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در اجرای طرح های تحولی افرود: مردم کانون برنامه ها و سیاست های دولت سیزدهم به شمار می روند و هیچ طرحی بدون رضایت مردم در این دولت اجرایی نمی‌شود.

‏رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به تلاش دولت برای گره گشایی از مشکلات بنیادی این استان، بیان کرد : با تدبیر استاندار مازندران چند احکام دائمی برنامه هفتم توسعه به قابلیت های مهم این استان اختصاص می یابد.

‏وی با اشاره به همگرایی موثر ارکان توسعه مازندران گفت: با هم افزایی و وحدت نظر مسئولان استانی و پیگیری های مداوم استاندار مازندران دولت سیزدهم بر رفع چالش های اساسی و بهره گیری از ظرفیت های شرشار مارندران تمرکز یافته است.

سلگی با اشاره به مشکلات مردم غرب مازندران خاطرنشان کرد: به همت استاندار مازندران و در راستای سیاست عدالت محوری دولت سیزدهم نگاه تبعیض آمیز گذشته به غرب استان رنگ باخته و یکپارچگی سرزمینی در تمام عرصه ها مورد توجه مدیران اجرایی است.

استکبار در حوادث اخیر بار دیگر از ملت وفادار انقلاب سیلی خورد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =