کد خبر : 308914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
-

مدال نقره فتحی‌پور در تورنمنت جودوی تاجیکستان

مدال نقره فتحی‌پور در تورنمنت جودوی تاجیکستان

نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم جودوی ایران با شکست برابر حریفی از تاجیکستان به مدال نقره جام ریاست جمهوری این کشور دست یافت‌.

به گزارش عصرقائم، مسابقات جودو جام ریاست جمهوری تاجیکستان در حالی از صبح امروز دوشنبه ۲۸ شهریورماه در شهر «خوجند» آغاز شده است که تیم ملی جودو ایران با سه نماینده در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو، امروز در فینال مسابقات جام ریاست جمهوری تاجیکستان به مصاف نماینده میزبان رفت و در نهایت با شکست برابر حریف خود به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت.

فتحی پور در نخستین مبارزه «نجم الدین محمد شریف» تاجیکستانی را شکست داد و به دور دوم راه یافت. در دور دوم‌ نیزحریف فتحی پور حاضر به مبارزه کردن با وی نشد.

وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست «توجایوف» به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله در ثانیه های پایانی موفق شد «غنی جان غنیوف» از تاجیکستان را ایپون کند و به فینال مسابقات راه یابد.
فتحی‌پور در فینال این رقابت ها به مصاف «هامروز رجبوف» از تاجیکستان رفت و در نهایت با شکست برابر وی به مدال نقره دست یافت.

آرش میراسماعیلی – رئیس فدراسیون جودو نیز امروز دوشنبه به جمع تیم ملی اضافه شد.

حسین قمی به عنوان مربی کنار ملی پوشان حضور دارد. بابک مهاجری – رئیس کمیته داوران نیز در این اعزام کنار ملی پوشان حضور دارد.

فردا سه شنبه نیز قاسم باغچقی نماینده وزن ۹۱- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه به مصاف جودوکاری از کشور تاجیکستان خواهد رفت.

مدال نقره فتحی‌پور در تورنمنت جودوی تاجیکستان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − چهار =