کد خبر : 311828
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
-

بازدید وزیر فرهنگ از بنای استقلال تاجیکستان

بازدید وزیر فرهنگ از بنای استقلال تاجیکستان

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر خود به کشور تاجیکستان با حضور در محوطه نماد و بنای استقلال این کشور در شهر دوشنبه از بخش‌های مختلف این بنای تاریخی بازدید به عمل آورد.

به گزارش عصرقائم، در این بازدید علاوه بر مسئولان تاجیکستانی، محمدتقی صابری سفیر ایران در تاجیکستان، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری این وزارتخانه و محمد علی کیانی مدیرکل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در افتتاحیه هفته فرهنگی ایران در تاجیکستان یکشنبه ـ ۸ آبان ـ به این کشور سفر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است، امروز سه شنبه ضمن شرکت در آیین گشایش نمایشگاه فرهنگی و هنری ایران در تاجیکستان در مراسم شب شعری که با حضور اهالی قلم و شعر و ادب فارسی دو کشور برگزار می‌شود، شرکت کند.

هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور ۵۱ هنرمند از اقصی نقاط ایران اسلامی در حوزه‌های نقاشی، خوشنویسی، تجسمی، نقالی خوانی، نگارگری، ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، موسیقی و … برگزار می‌شود.

بازدید وزیر فرهنگ از بنای استقلال تاجیکستان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =