کد خبر : 308850
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
-

برگزاری اولین جلسه بررسی ابعاد فوت مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی کشور

برگزاری اولین جلسه بررسی ابعاد فوت مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی کشور

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از برگزاری اولین جلسه این کمیسیون به منظور بررسی ابعاد فوت مهسا امینی با حضور نمایندگان فراجا و پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، علی حدادی در گفت وگو ، با اشاره به دستور رئیس مجلس به  کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر پیگیری ابعاد حادثه فوت مهسا امینی، بیان کرد: امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نشستی با نمایندگان نیروی انتظامی،  پزشکی قانونی و نهادهای مرتبط برگزار کرد تا علل فوت خانم امینی را بررسی کند. در این نشست ماجرای فوت خانم امینی و شواهد و قرائن اولیه مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون شوراها منتظر است تا نظر نهایی پزشکی قانونی به مجلس ارائه شود.

وی در ادامه اظهار کرد: فعلا زود است تا درباره فوت مرحومه امینی صحبت شود و باید بررسی‌های لازم صورت گیرد تا به درستی مشخص شود که علت فوت وی چه بوده است و تا مشخص شدن ماجرا مجلس پیگیر خواهد بود و گزارش نهایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: همچنین فارغ از فراجا و پزشکی قانونی از نهادهای مرتبط هم درخواست ارائه گزارش کرده‌ایم تا کاملا مشخص شود که علل فوت چه بوده است و اگر قصوری در این ماجرا پیش آمده باشد با آن برخورد خواهد شد.

برگزاری اولین جلسه بررسی ابعاد فوت مهسا امینی در کمیسیون امور داخلی کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 10 =