کد خبر : 318366
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
-

ابردیواری از تصویر شهدا در هر منطقه تهران

ابردیواری از تصویر شهدا در هر منطقه تهران

ویژه‌برنامه «سروقامتان تهران» از حضور و همراهی هنرمندان هنرهای تجسمی در ترکیب شورای هنری این رویداد بهره‌مند شده است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دبیرخانه رویداد هنری سروقامتان تهران، غلامعلی طاهری، مصطفی گودرزی و محمدرضا دوست‌محمدی در ترکیب شورای هنری این برنامه میدانی حضور دارند تا ساماندهی امور هنری مرتبط با این پروژه شامل انتخاب و معرفی هنرمندان مدعو، انتخاب دیوارها، برنامه‌های نمایشگاهی و اجرای دیوارنگاره‌ها با نظارت این شورا انجام شود.

در این رویداد که با هدف پاسداشت مقام شهدا و زنده نگاه‌داشتن یاد و نام اسطوره‌های ایران اسلامی ساماندهی شده است، هر کدام از مناطق پایتخت با ابردیواری به نام شهدای منطقه مزین می‌شود.

۲۲ هنرمند صاحب‌نام طراح و نقاش صاحب‌نام کشور در این رویداد دعوت شده‌اند تا متناسب با رویکرد این پروژه میدانی طرح‌های خود را آماده و ارائه کنند.

طرح‌های این هنرمندان پس از انتخاب دیوارها و جانمایی نام شهدای هر منطقه توسط گروه‌های اجرایی نقاشی دیواری بر روی دیوارهای منتخب پیاده‌سازی و بعد از امضای هنرمند صاحب اثر به عنوان اثر هنری به خانواده شهدا و مردم شریف همان منطقه تقدیم می‌شود.

ویژه برنامه سروقامتان تهران توسط سازمان زیباسازی شهر تهران و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری نام به عنوان دبیرخانه هنری و اجرایی این رویداد میدانی به زودی در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار خواهد شد.

ابردیواری از تصویر شهدا در هر منطقه تهران

ابردیواری از تصویر شهدا در هر منطقه تهران

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + یک =