کد خبر : 305578
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
-

نحوه واردات از چین برای فروش سودآور در سال ۲۰۲۲

نحوه واردات از چین برای فروش سودآور در سال ۲۰۲۲

تجارت با دیگر کشورها یکی از بخش‌های مهم اقتصاد است. به دلیل عدم توانایی و شرایط لازم برای تولید برخی از کالاها باید آن را از دیگر کشورها که از این نظر تولید بیشتری دارند، وارد کرد. چین کشوری است که از نظر تولیدات در رتبه برتر قرار گرفته است. این کشور دارای ساختار اقتصادی، سرمایه و نیروی کار فراوان است که شرایط تولید محصولات متنوع دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از وانیکس، کیفیت، تنوع، قیمت کم، سفارشی‌سازی محصولات و امکانات واردات از چین با سرمایه کم باعث شده تا این کشور مقصد تجاری خوبی برای ایرانیان و بسیاری دیگر از کشورها باشد. برای واردات از چین، نیاز است تا پروسه‌های قانونی مربوط به آن را طی کرد. نقش شرکت‌های بازرگانی چون وانیکس را برای واردات مقرون‌به‌صرفه از این کشور را بیان می‌کنیم.

اقدامات (مراحل) واردات از چین

واردکردن کالاها از چین نیازمند طی‌کردن پروسه آن است. عدم آشنایی با مراحل لازم برای واردات از چین ریسک این فعالیت تجاری را تا حد زیادی افزایش خواهد داد؛ بنابراین بسیار مهم است که واردکنندگان در این مورد اطلاعات کافی داشته باشند. مراحل واردات کالاها از چین به شرح زیر است.

برای واردات از چین کلیک کنید.

کالای مناسبی را انتخاب کنید.

انتخاب کالا مرحله‌ای مهم است که نتیجه بزرگی را به دنبال دارد. واردات کالاهایی که مشتریان زیادی برای آن‌ها وجود ندارد باعث ضرر و زیان در کسب‌وکار شما خواهد شد. یک انتخاب هوشمندانه برای انتخاب کالا می‌تواند سود شما را از واردات تضمین کند.

باید دقت داشته باشید که واردات قانونی نیازمند رعایت یک سری از قوانین است. مثلاً واردات کالاهایی که مخالف با شرع و قوانین باشد، ممنوع است. پس حتی اگر شما سرمایه زیادی را صرف خرید آن‌ها کنید اجازه ورود به کشور را نمی‌توانید کسب کنید. شما می‌توانید از طریق مشاوره‌های شرکت وانیکس، از قوانین دقیق واردات آگاه شوید.

تأمین‌کننده‌ای را بیابید.

همان‌طور که بیان شد، چین یکی از کشورهای بزرگ در زمینه تولیدات است؛ بنابراین تأمین‌کنندگان زیادی در این کشور وجود دارند. اگر شما به‌عنوان یک واردکننده قصد دارید کالایی را از این کشور خریداری کنید لازم است تا یک تأمین‌کننده را بیابید. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که نمی‌توان به همه تأمین‌کنندگان کالاها اعتماد کرد. پس لازم است تا یک تأمین‌کننده معتبر را برای خرید کالاهایتان انتخاب کنید. آن‌ها باید نسبت به تعهدات خود پایبندی لازم را داشته باشند و در صورت هر گونه قصور مسئولیت آن را به عهده بگیرند.

از روشی مناسب کالاها را به کشور ارسال کنید.

پس از یافتن تأمین‌کننده و ثبت خریدها لازم است تا روشی مناسب را برای واردات از چین انتخاب کنید. با توجه به میزان هزینه‌ای که برای خرید کالاها صرف کرده‌اید و همچنین حجم و نوع کالا می‌توانید یکی از روش‌های دریایی، زمینی، هوایی و ریلی را برای واردات از کشور چین انتخاب کنید.

هر یک از این روش‌ها ویژگی‌هایی دارند که شما باید یکی از آن‌ها را بسته به شرایطتان انتخاب کنید. در هر یک از این روش‌ها سرعت حمل کالاها متفاوت بوده و شما باید این موضوع را مد نظر قرار دهید. با کمک شرکت وانیکس می‌توانید راه مناسب برای حمل کالاها از چین را انتخاب کنید.

پروسه‌های گمرکی را انجام دهید.

قوانین مربوط به گمرک در کشورهای مختلف متفاوت است. برای واردات از چین باید طبق قوانین گمرکی ایران پروسه‌های لازم طی شود. در صورت عدم توجه به هر یک از قوانین می‌تواند کالاهای شما را به‌عنوان یک کالای قاچاق محسوب کند. این می‌تواند تبعات زیادی را از جمله هدررفت سرمایه و پرداخت جریمه داشته باشد. شرکت بازرگانی وانیکس علاوه بر اینکه نسبت به قوانین گمرکی ایران آشنایی لازم را دارد، طی چندین سال تجربه‌ای که برای واردات کالاها دارد می‌تواند بدون هیچ مشکلی آنها را وارد کشور کند.

چگونه واردات از دبی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟

شاید در نظر برخی افراد این تفکر وجود داشته باشد که برای واردات به سرمایه‌های هنگفتی نیاز است. در واقع واردکنندگان با داشتن اطلاعات کافی در زمینه واردات می‌توانند با سرمایه‌های کم نیز کالا را وارد کشور کنند. برای واردات از دبی با سرمایه کم لازم است تا کالاهای مناسبی را انتخاب کرده و با استفاده از روش‌های مقرون‌به‌صرفه آن را به سمت کشور ارسال کنید.

یکی از قسمت‌های مهم انتخاب نوع کالا است. اصولاً کالاهای خاصی که نسبت به رقبای خود ویژگی مثبتی داشته باشند می‌توانند توجه مشتریان را جلب کنند. شرکت بازرگانی وانیکس مفتخر است که با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه واردات، کالاها را حتی با سرمایه کم از دبی وارد کشور کند.

قصد واردات از دبی را دارید؟ کلیک کنید.

نحوه واردات از چین برای فروش سودآور در سال 2022

شرکت وانیکس چه خدماتی را برای واردات از چین ارائه می‌کند؟

در این روزها که واردات از چین یکی از روش‌های کسب سود شناخته می‌شود، اقدام به تجارت با این کشور با داشتن اطلاعات کافی و طی‌کردن مراحل درست می‌تواند شما را به تجارت پرسود، برساند. شرکت وانیکس قادر است صفر تا صد واردات را با صرف کمترین هزینه و زمان انجام دهد. واردات از چین، واردات از دبی، آموزش واردات، انبارداری در چین و دبی و خدمات Door to Door تنها بخشی از فعالیت‌های شرکت بازرگانی وانیکس است.

نحوه واردات از چین برای فروش سودآور در سال 2022

نحوه واردات از چین برای فروش سودآور در سال 2022

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =