کد خبر : 317418
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
-

شرکت سازنده فیلتر شنی عمودی و افقی

شرکت سازنده فیلتر شنی عمودی و افقی

شرکت آب پاک‌سازان با دو دهه فعالیت دانش بنیان در حوزه صنایع آب است که در زمینه فروش آنلاین و حضوری دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی فعالیت می‌کند. شرکت آب پاک‌سازان در سال ۱۳۸۹ امکان خرید آنلاین را برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم کرد تا علاوه‌ بر پاسخ به نیاز مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زمینه آموزش و مشاوره رایگان به مشتریان میسر گردد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از شرکت آب پاک‌سازان، روحیه کار تیمی، همدلی، مشتری مداری، احترام و ارتباط نزدیک با مشتریان از استانداردهای اولیه شرکت آب پاک‌سازان است که توسط مدیرعامل این مجموعه به کل تیم و کارکنان مجموعه انتقال پیدا کرده و همین استانداردها باعث شده تا شرکت آب پاک‌سازان در مشتری مداری و ارائه خدمات، خود را از دیگر رقبا به‌طور کلی متمایز کند.

خدماتی مانند گارانتی، ارائه کالا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، مشاوره تخصصی و رایگان برای انتخاب محصول، پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته و صبر و حوصله در پاسخگویی به مشتریان از جمله این خدمات و استانداردها است که شرکت آب پاک‌سازان در سرفصل کار خود به آنها پایبند بوده و هست.

خرید تصفیه آب صنعتی و همه محصولات مرتبط با آن، تأمین سفارش در کوتاه‌ترین زمان، خرید همه محصولات شیمیایی و اسیدی مرتبط با تصفیه آب، تجربه یک خرید امن و دسترسی آسان به پشتیبانی همه و همه در (abpaksazan.com) فراهم شده تا شما با یک کلیک بدون هیچ دغدغه و نگرانی و با کوتاه‌ترین زمان ممکن نیازهای خود در زمینه خرید تصفیه آب صنعتی و ملزومات آن را برطرف کنید. شرکت آب پاک‌سازان یک فروشگاه آنلاین تصفیه آب است که با تکیه بر دانش فنی و پیشینه فعالیت خود در حوزه صنایع آب به حیات خود ادامه می‌دهد. فروشگاه آب پاک‌سازان هر آنچه که در صنعت آب به آن نیاز دارید به شما معرفی کرده، آموزش می­‌دهد و محصولات را عرضه می‌کند.

دانش عمومی از صنعت آب به پر رنگ شدن نقش دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باز می‌گردد، اما در اینجا ما به سابقه حضور آب پاک‌سازان پیش از این نیز می­‌پردازیم. فروشگاه  abpaksazan.com از کوچکترین محصول مورد نیاز در حوزه آب و دستگاه‌های تصفیه آب مانند لوله و اتصالات تا مخزن‌ها و هوزینگ و… در بزرگترین ابعاد ممکن را برای مشتریان گرامی فراهم می‌کند.

نقطه قوت و درخشان در فروشگاه آب پاک‌سازان وجود قیمت به روز شده محصولات و امکان قیمت‌دهی محصولات سفارشی در کمترین زمان ممکن از طریق تیم پشتیبانی و کارشناسان فروش می‌باشد.

تصاویر زیر مرتبط به فیلتر شنی افقی قطر ۲.۵ متر طول ۷.۵‌ متر جنس ورق a516 دارای پوشش اپوکسی و سند بلاست استاندارد

شرکت سازنده فیلتر شنی عمودی و افقی

شرکت سازنده فیلتر شنی عمودی و افقی

کارفرما شرکت کشت و صنعت

به جرأت می‌توان گفت با کیفیت‌ترین محصولات در کمترین قیمت در لیست محصولات فروشگاه آب پاک‌سازان چشم‌نوازی می‌کند. به مجرد باز شدن صفحه اصلی سایت شاهد تصاویر، قیمت و توضیحات اختصاری هر محصول خواهید بود.

در این سایت دسترسی آسان به پشتیبانی و ملزومات اولیه خرید فراهم شده است.

فقط با یک کلیک ساده می‌توانید به فروشگاه ما متصل شده و از مشاوره‌های پیش از خرید استفاده نمایید. صبر کنید! همکاری ما به همین  جا ختم نمی­‌شود پس از یک خرید امن ما به شما پشتیبانی مادام‌العمر را نیز معرفی می‌کنیم.

تیم امداد تصفیه آب پاک‌سازان برای هر مشکل در دستگاه تصفیه آب یا حتی خدمات پاکسازی و شستشو یک راه حل ارائه می‌دهد، فقط با یک تماس ساده به تیم امداد تصفیه ما متصل شوید و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام کنید. فروشگاه آب پاک‌سازان همچنین انواع محصولات شیمیایی، اسید، باز و… را در لیست فروش خود قرار داده است، برای مشاهده لیست نام محصولات و قیمت آنها فقط به www.abpaksazan.com مراجعه کنید.

منابع:

سایت سازنده تصفیه آب

فروشگاه تجهیزات تصفیه آب

شرکت سازنده فیلتر شنی عمودی و افقی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =