کد خبر : 303284
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
-

وعده ۱۰ خردادماه به ناجیان، عملی نشد

وعده ۱۰ خردادماه به ناجیان، عملی نشد

هر چند وعده‌های زیادی طی یکسال گذشته برای پرداخت حقوق معوقه ناجیان داده شد که هرگز عملی نشد اما آخرین وعده روزهای اخیر هم که خبر از پرداخت حقوق ناجیان تا ۱۰ خردادماه داده بود، اکنون و با گذشت ۴۸ ساعت از زمان مقرر، محقق نشده است!

به گزارش عصرقائم، پرداخت حقوق معوقه حدود ۳ میلیارد تومانی سال گذشته ناجیان غریق مازندران دیگر به اجرای طرح دریا سال‌جاری رسیده است و با وجود ده‌ها مصاحبه مسئولان، مبنی بر پرداخت حقوق، اما امروز و فرداهای وعده‌ها هرگز عملی نشد و گلایه به‌حق ناجیان تا به امروز باقی است.

با وجود اظهارات اخیر مسئولان استانی در مراسم آغاز طرح دریای امسال مبنی بر پرداخت حقوق معوقه ناجیان تا ۱۰ خردادماه اما تاکنون نیز با گذشت ۴۸ ساعت از آخرین وعده مسئولان اما محقق نشده است.

علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: منابع مالی پرداخت حقوق معوق ناجیان، تامین شده است و به استان رسیده است که در حال طی فرآیند اداری است.

وی افزود: حقوق معوق ناجیان غریق استان حداکثر تا پایان هفته آینده به حساب‌شان واریز می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، با اشاره به آغاز طرح دریا طی سال‌جاری، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هر شهرستان یک طرح وجود دارد که در مجموع ۱۵ طرح است که تا پایان این ماه به ۶۰ طرح خواهد رسید.

دبیر ستاد طرح دریای مازندران اعلام کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ ناجی غریق در ۴۲۰ نقطه خطرپذیر استان مستقر می‌شوند.

رجبی وندچالی متذکر شد: امیدواریم مشکل تامین اعتبار اجرای طرح‌های دریا در استان‌های ساحلی کشور حل شود؛ چرا که تاکنون هیچ طرح جامعی برای این موضوع وجود ندارد و هر ساله این استان‌ها برای تامین اعتبار با مشکلات مواجه می‌شوند.

وعده 10 خردادماه به ناجیان، عملی نشد/رجبی: حقوق ناجیان غریق مازندران تا پایان هفته آینده پرداخت می‌شود

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 4 =