کد خبر : 297139
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

دریافت آسان خدمات اعتباری خرد با ازکی‌تالی

دریافت آسان خدمات اعتباری خرد با ازکی‌تالی

شرکت آپسان و ازکی ‌وام طی نشست خبری برگزار شده از امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری برای اعطای کارت اعتباری خرد به همه‌ی مردم ایران خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام ازکی وام، این نشست خبری با سخنان محمدمهدی مومنی، مدیر عامل ازکی‌وام، آغاز شد. ایشان از شکل‌گیری ازکی‌وام صحبت کرد و از نتیجه‌ی تلاش‌های این مجموعه برای عمق بخشیدن به بازار فین‌تک و عرضه‌ی محصولات خود در این بازار سخن گفت.

در ادامه امید ترابی، مدیرعامل شرکت آپسان، درباره‌ی شرکت آپسان و محصول این شرکت به نام تالی صحبت کرد. شرکت آپسان با همکاری دو شرکت آپ و توسن متولد شد. آپسان مجموعه‌ای در حوزه‌ی فین‌تک است که چندی است محصول خود به نام تالی را به بازار ارائه کرده است. هدف از ارائه‌ی تالی، ایجاد سهولت در فضای کسب‌وکاری ایران و نیز افزایش قدرت خرید عموم مردم می‌باشد.

دریافت آسان خدمات اعتباری خرد با ازکی‌تالی

تجربه خرید با کارت اعتباری

سپس مومنی در ادامه با اظهار خوشحالی از همکاری با آپسان در ارائه‌ی خدمات اعتباری خرد به مردم گفت: شکل‌گیری ازکی ‌تالی حاصل مذاکرات ۶ ماهه‌ی دو شرکت برای قرار دادن خدمات اعتباری خرد بر روی فرکانس زندگی روزانه‌ی مردم است.

طبق سخنان مومنی، ازکی‌ تالی طرحی است که به افراد امکان می‌دهد تا بدون وثیقه، اعتبار دریافت کرده و خریدهای خود را با این اعتبار انجام دهند.

کاربران در این طرح که بر مبنای خدمات اعتبار تالی است، می‌توانند از مبلغ ۲۵۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان برای خرید کالاهای تندمصرف، پوشاک و … اعتبار دریافت کرده و خریدهای خود را به راحتی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت آپسان، در ادامه ضمن اشاره به آمار ۶۵ درصدی خرید از طریق کارت‌های اعتباری در دنیا، از همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای، آنلاین و اپلیکیشن‌های گوناگون مانند ازکی استقبال کرد.

وی افزود: آپسان تاکنون موفق به ارائه‌ی اعتبار به ۱۲۰ هزار نفر شده و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. ضمن اینکه پیش‌بینی می‌کنیم با شکل‌گیری همکاری ازکی‌ تالی، کاربران اعتباری در سال آینده تا ۲۰ برابر افزایش یابند.

دریافت آسان خدمات اعتباری خرد با ازکی‌تالی

مکانیزم اعتبارسنجی به چه شکل است؟

آقای ترابی، ضمن بیان این‌که نحوه‌ی کار ازکی ‌تالی همچنان مبتنی بر مکانیزم‌های اعتبارسنجی خواهد بود، تفاوت فعالیت ازکی ‌تالی با آن‌چه تاکنون در زمینه‌ی اعطای اعتبار انجام شده است را عدم اتصال آن به یک مارکت‌پلیس و تشویق مردم به گرفتن تسهیلات اعلام کرد و بیان داشت: ازکی ‌تالی به چندین مارکت‌پلیس متصل بوده و هدف آن، اعطای اعتبار به عموم مردم است.

او نقطه‌ی عطف این همکاری را تلاش‌های ازکی‌وام و بهره‌گیری از تجربه‌ی گذشته تالی برای افزایش آشنایی مردم با این امر دانست و اعلام کرد: در حال حاضر، تا شکل‌گیری این نقطه‌ی عطف فاصله‌ی زیادی داریم؛ اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا نحوه‌ی کارکرد کارت‌های اعتباری برای مردم تشریح شود و افراد بتوانند در این زمینه، تجربه‌ی تازه و خوشایندی کسب کنند.

دریافت آسان خدمات اعتباری خرد با ازکی‌تالی

دریافت آسان خدمات اعتباری خرد با ازکی‌تالی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =