کد خبر : 316412
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
-

مسوولان قائم‌شهر در خواب زمستانی!

مسوولان قائم‌شهر در خواب زمستانی!

فرهنگ، پاشنه آشیل این روزهای جمهوری اسلامی است چراکه می‌بینید هر روز شخصی که نظام به او بها داده و بزرگش کرده مطلبی علیه ایران می‌نویسد.

به گزارش عصرقائم، فرهنگ، پاشنه آشیل این روزهای جمهوری اسلامی است چراکه می‌بینید هر روز شخصی که نظام به او بهاء داده و بزرگش کرده مطلبی علیه ایران می‌نویسد.
اکنون مشاهده می‌کنیم مسوولان شهرستان قائم‌شهر همچنان در خواب زمستانی هستند و اشتباه گذشتگان را ادامه می‌دهند و برای اصلاح امور تلاشی ندارند، البته این انفعال هم در فرهنگ هم در اقتصاد هم در دیگر مسائل دیده می‌شود.
۵ روز گذشته خبری مبنی بر تبلیغات فردی که در روزهای #اغتشاشات هم‌صدا با اینترنشنال و شبکه های معاند بود را با حمایت شورای شهر، شهرداری و فنی حرفه‌ای رسانه‌ای کردیم، اما همچنان شاهد آن هستیم هیچ اتفاقی نیفتاده است.
جناب فرماندار! شما بعنوان رئیس شورای تامین شهر پاسخ دهید، چگونه یک شخصی که تا ماه پیش فعالیت مجازی خود را هم صدا با ضدانقلاب کرده بود اکنون تصویرش روی تابلوهای تبلیغاتی شهر نصب شده است؟.
شخصی که در کلاس‌ها و همایش‌هایش ایران را عقب افتاده می‌داند چگونه در سالن شهرداری آن هم با حمایت فرمانداری و فنی حرفه‌ای برنامه برگزار می‌کند و اکنون یک هفته است چهره اش را مردم مشاهده می‌کنند.
آقایان مسئول! حراست شهرداری، فنی حرفه‌ای، شورای شهر و اداره فرهنگ و ارشاد در خواب زمستانه هستند شما هم به خواب رفتید؟؟
چشمتان را باز کنید، اگر شخص را نمی‌شناسید از دستگاه‌های امنیتی سوال کنید بعد زیر درخواستش را امضا کنید.
آقای مسئول! اگر نمی‌توانید مسائل کوچکی چون شبیه این موضوعات را در شهرستان مدیریت کنید، اعلام کنید تا تکلیفمان را بدانیم، مردم انتظارشان از دولت آقای رئیسی این نیست.

 امیر اسدی

مسوولان قائم‌شهر در خواب زمستانی!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + دو =