کد خبر : 294721
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
-

برای رزرو بلیط هواپیمای خود از قاره پیما درنگ نکنید

برای رزرو بلیط هواپیمای خود از قاره پیما درنگ نکنید

هر هدفی از سفر داشته باشید، تجربه سفر روی رشد شخصیت شما تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام قاره پیما، قدم اول، دل کندن از زندگی روزمره است. مخصوصا اگر برنامه یک سفر طولانی  را در ذهن دارید، الزام هماهنگ کردن اوضاع زندگی در مبدأ باعث به وجود آمدن وسواس فکری برای مسافر می شود.

بهترین راه کم کردن استرس سفر، داشتن یک برنامه سفر منظم می باشد. تاریخ دقیق سفر را مشخص کرده و برای رزرو بلیت هواپیما اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت :

خواسته همه مسافرها، پایین آوردن هزینه های سفر است. هر چقدر فاصله زمان خرید بلیط هواپیما از روز انجام مسافرت بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما پایین تر می آید.

این حقیقت را به یاد بسپارید که رزرو کردن بلیط مستلزم پرداخت هزینه بلیط نیست. یعنی مسافر با ارسال تصویر پاسپورت / تاریخ دقیق شروع و پایان سفر / مشخص کردن شهر مبدأ و مقصد از مشاور سفر خود می خواهد ۲۷ ساعت بلیط هواپیما را برایش رزرو کند.

وقتی مسافر تصمیم قطعی گرفت، بار دیگر جزئیات رزرو تیکت را بررسی کرده و با واریز مبلغ بلیط به حساب شرکت خدمات مسافرت هوائی، درخواست صدور بلیط هواپیما را ثبت می کند.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما هیچ هزینه ای روی دست مسافر نمی گذارد. قاره پیما نماینده رسمی تعداد زیادی شرکت هواپیمایی خارجی است و بهترین نرخ نهایی بلیت و رزرو هتل را به کاربر وب سایت قاره پیما پیشنهاد می دهد. مخصوصا اگر مسافر باید برای سفر به مقصد مورد نظر خود، مدارک لازم جهت اخذ ویزای آن کشور را به یک سفارت کشور خارجی در ایران تحویل دهد .

برای رزرو بلیط هواپیمای خود از قاره پیما درنگ نکنید

اخذ ویزا :

پروسه اخذ ویزا به این شکل است که سفارتخانه چند روز مدارک مسافر را بررسی کرده و سپس پاسخ موافق یا مخالف با درخواست مسافر را می دهد.

در نتیجه اگر با درخواست صدور ویزای مسافر موافقت نشود، مسافر قادر به انجام مسافرت نیست. در این شرایط بهتر است بلیط هواپیما را رزرو کنید چون شاید مجبور به پرداخت جریمه کنسلی بلیت هواپیما شوید.

واقعا انصاف نیست که نرخ بلیط هواپیما برای مسافری که ماه ها قبل برای سفر خود برنامه ریزی کرده و مسافری که لحظه آخر بار سفر بسته، یکی باشد.

گاهی یک عامل خارجی مانند قطعی شدن لزوم انجام مسافرت کاری، مسافر را پا در هوا نگه می دارد و با رزرو بلیط هواپیما و تثبیت موقت قیمت آن، مسافر چند روز برای خودش وقت می خرد .

استرداد هزینه آنلاین بلیط و هتل :

به هر دلیلی برنامه سفرتان لغو شود، نگران تماس مجدد با قاره پیما نباشید. چون بلیط هواپیما رزرو شده به طور اتوماتیک کنسل شده و این پروسه هیچ بار مالی ای بر دوش آژانس هواپیمایی یا مسافر ندارد .

برای مطلع شدن از مدت زمان رزرو بلیت خود، کافی است به حساب کاربری تان در قاره پیما مراجعه نمایید. یکی دو ساعت بعد از ایجاد حساب کاربری در این سایت فروش بلیط الکترونیکی، قادر به بررسی وضعیت پرواز از طریق پروفایل خود خواهید بود .

برای رزرو بلیط هواپیمای خود از قاره پیما درنگ نکنید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + سه =