کد خبر : 309975
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
-

بهترین سرورهای اختصاصی ایران را از کجا بخریم؟

بهترین سرورهای اختصاصی ایران را از کجا بخریم؟

برای خرید بهترین سرور اختصاصی انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت، اما چگونه می‌توان سرور اختصاصی ایده‌آلی داشته باشید تا در ادامه کار به مشکل بر نخوردید؟ اگر شما دارای یک کسب و کار آنلاین بزرگ هستید، حتما نیاز به تهیه یک سرور اختصاصی قدرتمند دارید.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مشهدهاست، همانطور که می‌دانید با بهبود سرعت و کیفیت سایت خود می‌توانید کاربران بیشتری را به محتوا، سرویس‌ها و خدمات خود جذب کنید. شما می‌توانید با خرید سرور اختصاصی، افزایش کارایی کسب و کار خود را تضمین کنید.

در این متن برای شما توضیح می‌دهیم که سرور اختصاصی چیست و استفاده از آن چه مزیتی برای کسب و کار شما خواهد داشت، پس تا انتهای این مطلب جذاب و کاربردی با ما همراه باشید…

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یا Dedicated Server یک سرویس رده بالا از میزبانی سایت است که برای وب سایت‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از اسم این سرویس پیداست، وب سایت شما منابع کاملا اختصاصی از یک سرور را در اختیار دارد که با هیچ سایت دیگری به اشتراک گذاشته نشده و کل منابع آن سرور در اختیار شما قرار گرفته است.

سرور اختصاصی برای وب سایت‌هایی که حجم ترافیک و بازدید بسیار زیادی دارند، به منابع بالایی از سرور نیاز دارند، زمان بارگذاری صفحات باید خیلی سریع باشد و در نهایت عملکرد وب سایت به طور کلی بسیار مهم می‌باشد، مناسب است.

در واقع با خرید سرور اختصاصی، یک سرور فیزیکی از سمت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ مانند مشهدهاست به شما اجاره داده می‌شود. بنابراین می‌توانید از منابع سرور فیزیکی خود به طور کامل برای وب سایت خود استفاده کنید.

شرکت هاستینگ سرورها را ایجاد می‌کند و از آنها در مکان‌هایی پیشرفته و مطلوب از نظر تهویه و امنیت به نام دیتاسنتر (DataCenter) نگهداری می‌کند. طبق قراردادی که بین کاربر و شرکت ارائه دهنده منعقد می‌گردد، هاستینگ موظف است تا با دریافت هزینه‌ای مشخص، بهترین سرور اختصاصی که مورد نیاز کاربر است را در اختیار او قرار دهد، این خدمات شامل ارائه منابع مشخص مانند RAM ، CPU و فضای ذخیره‌سازی می‌شود.

در سرور اختصاصی این امکان برای کاربر وجود دارد تا از تمام حجم CPU و سایر امکانات سخت‌افزاری به طور کامل و بدون اشتراک‌گذاری استفاده کند.

چرا خرید سرور اختصاصی؟

در ابتدای راه‌اندازی سایت، برای میزبانی اطلاعات معمولا از هاست اشتراکی استفاده می‌شود، اما با گذشت زمان و افزایش ترافیک و بازدیدکننده، دیگر سرویس‌های اشتراکی نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای سایت باشند و با مشکلاتی مانند کاهش سرعت نمایش سایت و قطعی‌های مکرر مواجه خواهید شد. در این زمان نیاز به سرور قدرتمندتری دارید و با توجه به مزیت‌های سرور اختصاصی، خرید این نوع سرور پیشنهاد می‌شود.

مزایای استفاده از سرور اختصاصی

  • سرعت بالا
  • عملکرد قوی
  • افزایش امنیت
  • پایداری بیشتر
  • امکان مدیریت کامل سرور
  • شرایط نگهداری ویژه و اختصاصی
  • امکان استفاده از سخت‌افزار به روز و قدرتمند
  • امکان ارتقاء منابع سرور به میزان دلخواه
  • دارای آی پی اختصاصی + امکان خرید آی پی اضافه
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تخصصی

توجه به ویژگی‌های بهترین سرور اختصاصی زمان خرید

بهترین سرورهای اختصاصی ایران را از کجا بخریم؟

در این بخش می‌خواهیم فاکتورهایی که باید زمان خرید بهترین سرور اختصاصی به آنها توجه داشته باشید را به شما معرفی کنیم:

مکان سرور:

اگر اکثر بازدیدکنندگان سایت شما از ایران هستند بهتر است نسبت به خرید سرور اختصاصی ایران اقدام کنید چرا که به دلیل کمتر بودن مسافت کاربران با دیتاسنترهای داخل کشور می‌توانند سرعت بالاتری را تجربه کنند. همچنین با وجود شرایط تحریم و افزایش قیمت دلار می‌توان گفت بهترین و به صرفه‌ترین گزینه از نظر قیمت و امنیت، سرور اختصاصی ایران می‌باشد.

منابع سرور:

بهتر است زمان خرید سرور با افراد متخصص که در زمینه فروش سرور تجربه دارند مشورت کنید چرا که باید منابع سرور اختصاصی را با توجه به میزان نیاز وب سایت خود انتخاب کنید. همچنین سعی کنید این مورد را هم در نظر داشته باشید که در آینده امکان ارتقاء سخت‌افزاری سرور وجود داشته باشد. کارشناسان بخش فروش شرکت مشهدهاست می‌توانند بصورت رایگان به شما در این زمینه مشاوره بدهند.

سیستم عامل و کنترل پنل:

در سرور اختصاصی هیچ محدودیتی برای انتخاب سیستم عامل و کنترل پنل آن وجود ندارد. تمامی نسخه‌های سیستم عامل را می‌توان روی سرور اختصاصی نصب کرد. همچنین یکی از روش‌ها برای مدیریت آسان‌تر سرور، نصب کنترل‌پنل است. با استفاده از این کنترل پنل‌ها می‌توانید سایت‌های خود را ایجاد کنید و آنها را در سطح اینترنت در دسترس عموم قرار دهید.

کنترل پنل‌های cPanel و DirectAdmin روی سرورهایی با سیستم عامل لینوکسی مانند CentOS نصب می‌شوند و برای سیستم عامل ویندوز سرور هم می‌توان از کنترل پنل Plesk استفاده کرد. هر سه این کنترل پنل‌ها در شرکت‌های هاستینگ بنا به درخواست کار روی سرورها نصب می‌شوند.

سطح دسترسی:

اگر شما از دانش کافی برای مدیریت تخصصی سرور برخوردار هستید، می‌توانید خودتان نسبت به مدیریت سرور برای انجام کارهایی مانند نصب اسکریپت‌های خاص، دسترسی به SSH و .. استفاده کنید، اما اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید می‌توانید از پشتیبانی فنی شرکت مشهدهاست که توسط تیم فنی متشکل از کارشناسان با تجربه است، استفاده کنید.

امنیت:

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید بهترین سرور اختصاصی باید مدنظر قرار دهید، بحث امنیت سرور است. در واقع کانفیگ‌های امنیتی که زمان نصب و راه‌اندازی روی سرور اختصاصی انجام می‌شود حتما می‌بایست بر اساس به روزترین و پیشرفته‌ترین متدهای روز دنیا انجام گرفته باشد تا بتوان سطح امنیت سرور را افزایش داد. در این رابطه می‌توانید از کارشناسان فنی شرکت مشهدهاست مشاوره دریافت نمایید.

سخن نهایی

ما در مشهدهاست با داشتن قرارداد همکاری با معتبرترین دیتاسنترهای دنیا، توانسته‌ایم خدمات متنوعی در زمینه سرور اختصاصی متناسب با نیاز کاربران‌مان ارائه دهیم. تنوع در زمینه کاربری سرور، امکانات، کلاس قیمتی متنوع و موقعیت جغرافیایی داخل و خارج کشور، باعث شده تا پاسخگویی حداکثری را با رعایت استانداردهای جهانی به درخواست‌های کاربران عزیزمان داشته باشیم.

همچنین شما می‌توانید از سرویس کولوکیشن (خدمات نگهداری سرور) شرکت مشهدهاست که شامل تجهیزات و فضای دیتاسنتر، ترافیک، پهنای باند و امنیت لازم برای نگهداری از سرور است استفاده کنید. هم اکنون این خدمات توسط مشهدهاست در بهترین دیتاسنترهای ایران با بالاترین کیفیت قابل ارائه است. مشهدهاست با داشتن تجهیزات اختصاصی، قادر است پشتیبانی بسیارخوبی به مشتریان خود در این زمینه ارائه دهد.

از جمله سرورهای اختصاصی که در مشهدهاست به کاربران ارائه می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور اختصاصی ایران
  • سرور اختصاصی خارج کشور
  • سرور اختصاصی اروپا (دیتاسنتر هتزنر)
  • سرویس کولوکیشن (خدمات نگهداری سرور)
  • خرید اقساطی سرور یا اجاره به‌شرط تملیک

برای آشنایی بیشتر با هر کدام از این سرویس‌ها و امکانات آنها، می‌توانید به صفحه خرید سرور اختصاصی در وب سایت مشهدهاست مراجعه کنید.  نگران نباشید اگر موفق به انتخاب سرور اختصاصی مورد نیازتان نشدید همین حالا برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرکت مشهدهاست به نشانی MashhadHost.com ، هاستینگ شناخته‌شده و معتبر در زمینۀ ارائه خدمات میزبانی وب می‌باشد و با بیش از ۱۸ سال تجربه می‌تواند با ارائه بهترین سرور اختصاصی میزبانی مطمئن برای وب‌سایت‌های شما باشد.

شماره مرکز تماس: ۳۸۱۸۵ – ۰۵۱

بهترین سرورهای اختصاصی ایران را از کجا بخریم؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 16 =