کد خبر : 294137
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
-

برگزاری کنسرتی با هنرمندان اوتیسم، سندروم داون و سی‌پی

برگزاری کنسرتی با هنرمندان اوتیسم، سندروم داون و سی‌پی

کنسرت گروه «مهر و ما» جمعه ۱۵ بهمن ماه سال جاری ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می شود که این گروه متشکل از افرادی است که اوتیسم، سندروم دان و سی پی هستند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی پروژه، عالم نتاج بنیان گذار گروه «مهر و ما» گفت: این گروه هشتم بهمن ماه در سالن جلیل شهناز به اجرای برنامه پرداختند که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد و قرار است کنسرت‌های این گروه در بهار سال آینده ادامه یابد. همچنین در تدارک و برنامه‌ریزی هستیم تا این گروه در اواخر بهمن ماه نیز دوباره به صحنه رود؛ زیرا کنسرت‌های قبلی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: گروه «مهر و ما» اعضایی از جنس نور و شادی دارد. عزیزانی که از محدودیت های اوتیسم و سی پی و سندروم دان با عشق و انگیزه عبور کردند و با انگیزه رشد روزافزون و شکوفا کردن استعدادهایشان را داشتند. اجرای کنسرت و تئاتر زمینه‌ساز بسیار ارزشمندی در راستای رشد و شکوفا شدن استعدادهای این عزیزان، رشد توانمندی‌های آنها و ایجاد انگیزه برای زندگی با هدف رسیدن به خود واقعیشان است. این برنامه‌ها تاثیر به‌سزایی در خود باوری این عزیزان داشته و خواهد داشت که بتوانند از تمام محدودیت‌ها عبور کنند و به قله کمال خواسته‌هایشان برسند.

وی تاکید کرد: در این کنسرت قطعاتی چون من به تو فکر می‌کنم، گنجشک اشی مشی، اندک اندک جمع مستان، ببار ای بارون ببار، عاشقم من و… توسط اعضای گروه برای مخاطبان اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: امیر شیرزادی، امیرمحمد کمالی، بهنام جلالی، بهزاد جلالی، محمد زرینی خواه، امین حاجیان، میعاد عرب، مهدی رحم دل، امیده مردی حکم آبادی، بهاره فرشباف، داریوش چهار دلی، سمیرا آتشران، شادی شیخ محمدزاده، عطیه کتابچی، ماندانا صفوی، مدینه صابری، نازنین ایزد پناه، نرگس روشن اخگر، نسترن پور مقدم، نیلوفر روحانی و …از اعضای گروه «مهر و ما» هستند.

برگزاری کنسرتی با هنرمندان اوتیسم، سندروم داون و سی‌پی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + هفت =