کد خبر : 209671
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

مسئولان برای محرومیت‌زدایی در مازندران تلاش کنند

مسئولان برای محرومیت‌زدایی در مازندران تلاش کنند

به گزارش قائم آنلاین، حسین محمدرضایی در مراسم افتتاح سه خانه محروم روستای کیاسر شهرستان بهشهر ضمن تشکر و قدردانی از متولیان چنین طرح هایی به سجایای اخلاقی بانو فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار کرد: ایشان در عبادات خویش، دعا برای همسایگان و دیگران را بر خود ترجیح می دادند و این همان فرهنگ

به گزارش قائم آنلاین، حسین محمدرضایی در مراسم افتتاح سه خانه محروم روستای کیاسر شهرستان بهشهر ضمن تشکر و قدردانی از متولیان چنین طرح هایی به سجایای اخلاقی بانو فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار کرد: ایشان در عبادات خویش، دعا برای همسایگان و دیگران را بر خود ترجیح می دادند و این همان فرهنگ توجه به دیگران است.

وی افتتاح خانه محرومان و محرومیت زدایی را فرهنگ اهل بیت و بانو فاطمه زهرا (س) دانست و تاکید کرد: این فرهنگ باید در جامعه رواج  پیدا کند و تداوم داشته و مردم و مسئولان نگاه محرومیت زدایی داشته باشند زیرا این موضوع ریشه در دین اسلام دارد و دارای ارزش است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران راز ماندگاری انسان را عمل صالح عنوان کرد و افزود: عمل صالح تنها به نماز و عبادت نیست بلکه عمل صالح خدمت به خلق است، به فکر همسایگان و اطرافیان بودن و دلی را عمیقا شاد کردن قرب الهی را به دنبال دارد.

محمدرضایی با بیان اینکه به رغم تلاش ها و فعالیت های بسیار بعد از انقلاب اسلامی، هنوز مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد و بسیاری از مردم حتی از امکانات اولیه بی بهره اند خاطرنشان کرد: این توان در دولت ها وجود ندارد که بتوانند به همه مشکلات بپردازند و منطقی هم نیست که انتظار حل همه مشکلات را از دولت داشت.


وی افزود: بنابراین راه حل در مشارکت مردم و دولت است، در جنگ تحمیلی نیز اگر تمام کارها بر دوش دولت بود هرگز موفق نمی شد بنابراین نیاز به مشارکت مردم برای حل مشکلات ضروری است و منطق امروز نیز ایجاب می کند که همه با هم برای آبادانی مملکت قدم برداریم.

پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر نیز در حاشیه افتتاح خانه محروم با اشاره به محرومیت زدایی گفت:به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد ،سه واحد خانه محروم در روستا‌های کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

وی با اعلام اینکه  واحد‌ها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد ، افزود: برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

پورقربان در ادامه از افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دوردست  یکی از مأموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که  این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =