کد خبر : 251969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
-

جمع‌آوری و توزیع ۴۰۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران

جمع‌آوری و توزیع ۴۰۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سردار سیاوش مسلمی در گفت وگو ، در گلوگاه اظهار کرد: شهرستان گلوگاه در طرح شهید سلیمانی به ۲۹ بلوک تقسیم و برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها ۵۳ پایگاه مقاومت محلات به صورت محله محور در حال فعالیت هستند. وی با اشاره به اینکه در این طرح با کمک شبکه

به گزارش قائم آنلاین، سردار سیاوش مسلمی در گفت وگو ، در گلوگاه اظهار کرد: شهرستان گلوگاه در طرح شهید سلیمانی به ۲۹ بلوک تقسیم و برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه ها ۵۳ پایگاه مقاومت محلات به صورت محله محور در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح با کمک شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارت گام های خوبی در مقابله با کرونا برداشته شد، افزود: داوطلبان در این طرح هم درب خش کمک معیشتی و هم در بخش خرید مایحتاج افرادی که دارای کهولت سن هستند و یا به دلیل بیماری های مزمن قادر به خروج از منزل نمی باشند همراهمی واقدام می نمایند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در چهار مرحله کمک های مومنانه در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان تا این لحظه جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

مسلمی تاکید کرد: در موضوع کمک های مومنانه همچنان در تلاش هستیم که در ایام عید پیش رو با جمع آوری نیازمندی های مورد نیاز  افراد بتوانیم اقلام را به دست افراد نیازمند برسانیم.

وی ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی استان در بحث محرومیت زدایی ، ساخت راه های روستایی، پل بین مزارع، اشتغال خانگی و کمک به افزایش تولیدات در بخش  کشاورزی سطح استان گام و اقدامات مناسبی انجام داده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: از سال ۱۳۹۸تا بهمن ماه امسال تقریبا ۴۶۴ خانه محروم ساخته و به بهره برداری رسید که طی تفاهم نامه جدید  بسیج سازندگی با کمیته امداد استان تا بهمن ماه سال آینده ۱۰۰۰  واحد دیگر از مسکن مددجویی ساخته و به دست نیازمندان واقعی خود خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =