کد خبر : 241872
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
-

افتتاح ۳۳ واحد مسکونی مددجویان با کمک سپاه

افتتاح ۳۳ واحد مسکونی مددجویان با کمک سپاه

به گزارش قائم آنلاین، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در آخرین روز از هفته بسیج  زمینی به مساحت ۲۰۰ متر در ۲ طبقه و به متراژ ۶۰ متر که زمین آن توسط خیر اهدا شده است، با اعتباری بالغ بر ۷۰۰

به گزارش قائم آنلاین، سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در آخرین روز از هفته بسیج  زمینی به مساحت ۲۰۰ متر در ۲ طبقه و به متراژ ۶۰ متر که زمین آن توسط خیر اهدا شده است، با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی بیان کرد: آنچه باعث خرسندی ما می شود این است که خانواده های را خوشحال ببینیم، کسانی که برای اقتدار این انقلاب کار می کنند، چه در زمینه اقتصادی، سلامت و کمک به نیازمندان بسیجی واقعی هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتباربرای ۳۳ واحد مددجویی تا کنون در نظر گرفته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: یک هزار واحد مسکونی مددجویی با همکاری کمیته امداد در برنامه های بسیج سازندگی کلید خورده است که سهم آمل ۱۰۰ واحد خواهد بود و امروز اولین خانه را کلنگ زنی خواهیم کرد که امیدواریم با وجود شرایط مناسب بتوانیم تا سال اینده به اتمام پروژه ها دست پیدا کنیم.

مسلمی در ادامه محرومیت زدایی را از وظایف اصلی سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: سپاه با شعار مردم یاری و مردم نوازی، وارد عرصه خدمت به مردم شده است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

همچنین در روستای کردکوی کنگ زنی یک واحد برای مددجویان انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + سیزده =