کد خبر : 193580
تاریخ انتشار : جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
-

بسیجیان از جان خود برای حفظ امنیت گذشتند/اغتشاشات اخیر نقشه‌ای از قبل طراحی شده بود

بسیجیان از جان خود برای حفظ امنیت گذشتند/اغتشاشات اخیر نقشه‌ای از قبل طراحی شده بود

به گزارش قائم آنلاین، حسین علیزاده بمناسبت فرارسیدن گرامیداشت هفته بسیج بعنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک به عاشقان و دلداگان این راه، اظهار کرد: امام راحل بسیج را مظهر عشق دانست، اگر بخواهیم عشق را از علاقه تمیز بدهیم، علاقه براساس شعور و قلب است ولی عاشق علاقه را

به گزارش قائم آنلاین، حسین علیزاده بمناسبت فرارسیدن گرامیداشت هفته بسیج بعنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک به عاشقان و دلداگان این راه، اظهار کرد: امام راحل بسیج را مظهر عشق دانست، اگر بخواهیم عشق را از علاقه تمیز بدهیم، علاقه براساس شعور و قلب است ولی عاشق علاقه را علنی می‌کند و بر اثر شعور است و بسیجی راه خود را عاشقانه انتخاب کرده و برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کند.

وی افزود: بسیجی دل در گرو ولی فقیه زمان خود دارد و مسیر شهدایی که از جان خود گذشتند تا پرچم انقلاب اسلامی در جهان برافراشته بماند را ادامه می‌دهند، تا این پرچم را به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج)  برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‎شهر، با اشاره به اینکه بسیج خدمت به مردم است، بیان کرد: فلسفه بسیج این است که برای ظهور امام غایب تلاش کنیم، تلاش در عرصه های مختلف اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و جهاد در حال خدمات رسانی است و همچنین شجاعت، خلاق و مبتکر، راهگشا بودن، پیشگام بودن، امید به آینده و حرکت به سمت آینده روشن مصادیقی است که امام خامنه‎ای از بسیج مطرح می‎کند.

این مسوول خاطرنشان کرد: امروز باید به ندای این عمار رهبری گوش دهیم عمار همان کسی است که پیامبر (ص) او را برای آگاه سازی مردم و تبیین موضواعات جامعه بین عوام میفرستاد پس ما هم باید در خانه، خانواده و جامعه همچون عمار مواضع روشن را برای مردم تبیین کنیم تا بصیرت جامعه اضافه شود و بتوانند مردم خوب را از بد تشخیص دهند.

علیزاده ضمن تشکر از بسیجیانی که در برای تمدن‌سازی و ظهور امام زمان (عج) تلاش می‌کنند، تصریح کرد: از بسیجیانی که با فرهنگ جهادی و روحیه انقلابی در عرصه های مختلف برای تمدن اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی به موضوع گرانی بنزین و اغتشاشات اخیر توسط اشرار و حضور جهادی بسیجیان اشاره کرد و گفت: زمانیکه رهبری تکلیف بر اجرای قانون کردند باید تمکین کنیم و برای اجرای قانون نیز به دولت کمک کرد اما مردم باید بدانند در اغتشاشات اخیر آموزش دیدگان در خارج از کشور بصورت وحشیانه ورود پیدا کردند و در اولین ساعات به مکان های نظامی و انتظامی حمله کردند و به اموال عمومی و شخصی ضرر و زیان زدند و به آتش کشیدند که این نشان از یک نقشه از قبل طراحی شده است.

فرمانده سپاه ناجیه قائم‎شهر بیان کرد: به افرادی که اغتشاشگران را همراهی کردند و کمک حال آنها بودند و برایشان چای و نبات و پتو بردند باید بدانند بسیجیان ما همچون عزرائیل به آن‎ها وارد خواهند شد و عمر آن ها را پایان خواهند داد.

این مسوول در ادامه خاطرنشان کرد: کسانیکه از داخل مغازه هایشان سنگ پرتاب می‌کردند و افرادی که فکر می کنند برای سربلند کشور تلاش می‌کنند و به اغتشاشگران کمک می‌کنند باید راه خود را از اغتشاشگران جداکنند و به این منطق برسند درغیر اینصورت به زودی آن‌ها را متوجه اشتباهاشان خواهیم کرد و مردم انقلابی قائم‌شهر نیز همزمان با آحاد مردم مازندران با حضور در راهپیمایی بزرگ مردمی برائت خود را از اغتشاشگران اعلام می کنند.

علیزاده به روحیه انقلابی بسیجیان و جوانان انقلابی در اغتشاشات شنبه اشاره کرد و افزود: جوان مومن انقلابی که با سنگ چماق اغتشاشگران مصدوم شده بود با روحیه جهادی خود با توجه به اینکه دستش مصدوم شده بود با همان مصدومیت وارد عرصه آمد و برای امنیت شهر خود جلوی اغتشاشگران ایستاد که این نشان از اقتدار و روحیه جهادی بسیجیان ماست که در این زمان به چشم دیدیم که باید دشمن بداند چنین بسیجیان در شهرهای ایران هستند تا امنیت را برای ظهور حجت تامین کنند.

وی در پایان تصریح کرد: هرچه چوب و سنگ بود بسیجیان با جان و دل خوردند تا کمترین خسارات به مردم و اموال عمومی نخورد، که به نوبه خودم از این عزیزان و جان برکفان تقدیر و تشکر دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + پنج =