کد خبر : 317182
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
-

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت با وکتور

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت با وکتور

زمانی که واژه طراحی به گوش شما می‌رسد، به احتمال زیاد ذهن شما هم به سمت طراحی گرافیک سوق پیدا می‌کند. امروزه طراحی به یک حرفه منحصر نمی‌شود و در بسیاری از مشاغل به نوعی تأثیر دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از ایران طرح، در اطراف خود هر تبلیغاتی که مشاهده می‌کنید، از کارت ویزیت گرفته تا پوسترها توسط طراح کارهای آن انجام شده است.

آیا شما با وکتور و تصاویربرداری و ویژگی‌های آن آشنا هستید؟ شاید شما نیز برای کارت ویزیت خود به دنبال یک طرح منحصربه‌فرد هستید و نمی‌دانید که به کدام مرجع باید مراجعه کنید. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با طرح‌های مختلف کارت ویزیت بیشتر آشنا کنیم.

چرا طراحی کارت ویزیت اهمیت دارد؟

اکثر افراد پس از راه‌اندازی کسب‌وکار خود سعی می‌کنند تا یک کارت ویزیت مناسب برای خود داشته باشند. قطعاً دلایل مختلفی برای استفاده از این کارت وجود دارد که همه از آن بهره می‌برند. اهمیت این حرفه باعث شده تا افراد هنگام سفارش کارت دلخواه خود به دنبال افراد متخصص باشند.

همه می‌دانیم که تبلیغات نوعی سرمایه‌گذاری است و به همین دلیل در کیفیت آن باید توجه ویژه داشت. دلیل اهمیت طراحی این کارت این است که مخاطب در ۲ ثانیه باید جذب تبلیغ شود و مشتاق به مطالعه دیگر اطلاعات باشد. به این ترتیب کاملاً مشخص می‌شود که طراح وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارد و نمی‌توان کار آن را ساده انگاشت.

استفاده از عکس‌های باکیفیت شرط اول یک تبلیغ بی‌عیب و نقص است که در دنیای امروز این عکس‌ها با لایه باز از سایت‌های معتبر قابل دسترس هستند. انتخاب طرح، مهم‌ترین گام در ایجاد یک تبلیغ جالب است. در ادامه در مورد نکات مهم در طراحی کارت ویزیت صحبت خواهیم کرد تا شما با دیدی باز به سراغ سفارش آن بروید.

نکات مهم طراحی کارت ویزیت

متخصصین در این حرفه می‌دانند که تنها با یک انتخاب اشتباه چاپ کارت با مشکل مواجه خواهند شد و آنچه که مدنظر است، در نخواهد آمد. حتماً این سؤال را در ذهن دارید که با وجود این همه مشاغل مختلف در سراسر کشور، آیا این امکان وجود دارد که همواره تبلیغی منحصربه‌فرد ایجاد شود؟ برای پاسخ به این سؤال لازم است بدانید که بسیاری از طراحان گرافیک در جهان در شرکت‌ها و… همواره طرح‌های جدیدی ایجاد و به جامعه معرفی می‌کنند.

همین مسئله باعث می‌شود که هر کسب‌وکاری با توجه به نوع خدمات خود بتواند چاپی منحصربه‌فرد داشته باشد. حال سؤال این جا است که چگونه می‌توان کارت ویزیت باکیفیتی برای کسب‌وکار خود ایجاد کرد. در ادامه به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم:

وکتور

به احتمال زیاد شما با این نام زیاد آشنایی ندارید؛ به همین دلیل می‌خواهیم شما را با این واژه آشنا کنیم. زمانی که شما با گوشی خود عکس می‌اندازید، در اطلاعات آن تعداد پیکسل نوشته می‌شود. قطعاً متوجه شده‌اید که با بزرگ شدن اندازه این عکس‌ها کیفیت آن به شدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

آیا عکس‌هایی را که با بزرگ شدن ابعاد هیچ تأثیر در کیفیت آن‌ها ایجاد نمی‌شود، می‌شناسید؟ منظور از وکتور عکس‌هایی است که با پیکسل تعریف نمی‌شوند و بردارها مؤلفه‌های ساخت آن‌ها هستند. همین بردارها باعث می‌شوند که با تغییر ابعاد کیفیت تصویر ثابت بماند. طرح وکتور توسط طراحان زبده در نرم‌افزارهای خاص ساخته می‌شود و بهترین ابزار در طراحی به شمار می‌روند.

برای کارت ویزیت خود می‌توانید با مراجعه به یک مرجع معتبر بخواهید که از وکتورها در ساخت سفارش شما استفاده کنند تا بالاترین کیفیت را در چاپ داشته باشند. جالب است بدانید که در چاپ کارت نیز کیفیت این تصاویر بسیار بالا است و حرفه‌ای‌ها به همین دلیل از آن‌ها استفاده می‌کنند.

طرح

طرح خاص

یکی از کارهای مهم طراحی کارت ویزیت و انواع تبلیغات، استفاده به جا از طرح مناسب و منحصربه‌فرد است. با توجه به توسعه اینترنت و افزایش ارتباطات طرح‌های لایه بازی که توسط متخصصان ساخته می‌شوند، به ‌راحتی به دست طراحان می‌رسد. با این حساب نیازی نیست که شما با پرداخت هزینه گزاف به یک طراح شما طرح ویژه‌ای برای خود ایجاد کنید.

اگر خودتان قادر به کار با طرح‌های لایه باز هستید، می‌توانید با دانلود طرح از مراجع معتبر کارت ویزیت خود را سر و سامان دهید. اگر فرصت کافی ندارید، می‌توانید تمام کارها را به صورت آنلاین سفارش دهید تا دردسرهای سفارش حضوری را از خود سلب کنید.

برش

اگر نگاهی به انواع مدل کارت ویزیت داشته باشید، متوجه می‌شوید که علاوه بر به کار بردن وکتور و طرح‌های جدید، برش‌های خاصی نیز در نظر گرفته می‌شود. این برش‌ها را دست کم نگیرید و در جلب توجه مخاطب تأثیر به‌سزایی دارند.

فارغ از این که شما از چه جنسی برای تبلیغ خود استفاده می‌کنید، برش کارت بسیار حائز اهمیت است. رئوس کارت مستطیلی یا مربعی خود را می‌توانید به طور دایره‌ای برش دهید تا زیبایی خاصی داشته باشد.

مرجع معتبر برای دانلود طرح کارت ویزیت

شاید شما هم به دنبال یک مجموعه قدرتمند برای دانلود یا خرید طرح هستید و مایلید از تجربه‌های آن نهایت استفاده را داشته باشید. یکی از مراجع بزرگ در زمینه طرح‌های لایه باز، مجموعه ایران طرح است که همان پارس گرافیک سابق است.

جالب است بدانید که این مجموعه بیش از ۱۵۰ هزار وکتور در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و پشتیبانی کاملاً حرفه‌ای دارد. هر هفته یک فایل رایگان در اختیار مشترکین قرار می‌دهد و قوانین به‌خصوص خود را در انجام خرید دارد. با مراجعه به سایت می‌توانید از انواع محصولات دیدن کنید و سفارشات خود را به آسانی ثبت نمایید.

جمع‌بندی

امروزه امر تبلیغ برای بسیاری از کسب‌وکارها به یک امر بسیار ضروری تبدیل شده و با پیشرفت تکنولوژی باید با شیوه‌های نوین آن پیش رفت. در این مطلب سعی کردیم تا شما را با نکات مهم طراحی کارت ویزیت آشنا کنیم تا در این مورد حواستان به وکتور، طرح لایه باز و برش باشد.

مجموعه ایران طرح یکی از برترین مراجع در زمینه وکتور و طرح‌های لایه باز در کشور است که شما می‌توانید با مراجعه به آن اطلاعات زیادی در این حوزه کسب کنید.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت با وکتور

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − یک =