کد خبر : 316718
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
-

ایثار شهدای امنیت پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب را در هم شکست

ایثار شهدای امنیت پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب را در هم شکست

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی شهدای امنیت در اغتشاشات اخیر تمامی برنامه‌های دشمنان و معاندان نظام را در هم پیچید؛ گفت: پیام تمامی شهدا در وصایا آن بود که ولایت و رهبری را هرگز تنها نگذارید.

به گزارش عصرقائم، سی و ششمین سالگرد شهادت شهید احمد لزگی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، همرزمان شهید، خانواده و مردم شهیدپرور مرکز استان در دبستان دین و زندگی شهید لزگی ساری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صادقی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با یاد و گرامیداشت سالگرد سردار دل‌ها شهید سلیمانی، اظهار کرد: جا دارد در این مراسم یادبود از شهدای اغتشاشات اخیر نیز یادی کنیم که امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون این شهدا هستیم.

وی افزود: اغتشاشات امسال از همه فتنه‌های قبلی  پیچیده‌تر بود چرا که برنامه ریزی شده بود و بسیاری از معاندان و دشمنان خارجی با همراهی ۴۷ کشور و در اختیار گذاشتن رسانه‌هایشان بدنبال براندازی نظام بودند.

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بنا بود این فتنه از ابتدای مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس آغاز شود که تصمیم به آغاز فتنه دو هفته قبل‌تر از بازگشایی مدارس شد تا در زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، فتنه به اوج خود برسد.

صادقی ادامه داد: هر چند بنا به آغاز فتنه در استان‌های سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربایجان بود اما وفات مهسا امینی دختر کردستانی با فراهم کردن زمینه و بهانه‌ برای آغاز  فتنه، سناریوی طراحی شده دشمن را تغییر داد.

وی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی دشمنان بنا بود تا ۱۷ هزار نیروی کومله و دموکرات که در پشت مرزهای کشور آماده بودند طی عملیاتی به تصرف برخی از شهرهای کردستان بپردازند تا اغتشاشات را از نزدیک مدیریت کنند.

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس گفت: خوشبختانه سپاه قبل از این عمليات از قبل طراحی‌شده دشمن، پیش‌دستی کرد و طی عملیاتی ۵ هزار نفر از این نیروها را در اربیل به درک واصل کرد و این برنامه دشمنان به لطف خداوند درهم شکسته شد.

صادقی اعلام کرد: یکی از مراکز برنامه ریزی شده دشمن برای اغتشاشات اخیر، استان آذربایجان بود که برای این امر، برنامه دشمن انحراف یک قطار و کشته شدن چند صد نفر مسافر بود که به لطف خدا یک دامدار بومی که به طور تصادفی متوجه تحرکات یک گروه مشکوک در نیمه شب در محدوده راه آهن شده بود، خبر تخریب ریل توسط یک عده ناشناس و مشکوک را به سپاه می‌دهد و با ورود سپاه به این غائله و دستگیری نفرات، این عملیات دشمن نیز با شکست مواجه می‌شود.

وی مطرح کرد: در اغتشاشات اخیر چند ده تن از مسئولان ارشد آمریکا بیانیه حمایت از اغتشاشگران را در کنار بسیاری از سلطنت‌طلبان، منافقان و چهره‌های دیگر خارجی صادر می‌کنند و در صدد بودند تا با این حمایت‌ها و برنامه‌های طراحی شده در اتاق فرمان دشمن، کار انقلاب را تا دی ماه امسال، یک‌سره کنند.

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس افزود: ایثار و از خودگذشتگی شهدای امنیت در اغتشاشات اخیر تمامی برنامه‌های دشمنان و معاندان نظام را در هم پیچید و آرامش  امنیت کشور مرهون رشادت و خون شهدا است.

صادقی اعلام کرد: پیام شهدا این است که نگذاریم خون شهدا پایمال شود و نگذاریم به  ارزش‌های اسلام خدشه‌ای وارد شود.

وی متذکر شد: اگر نگاهی به وصایای شهدا بیندازید به وضوح می‌بینید که پیام تمامی شهدا در وصایا آن بود که ولایت و رهبری را هرگز تنها نگذارید و مبادا که ولایت و رهبری، تنها بماند.

گفتنی است شهید احمد لزگی در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه ام‌لرصاص به مقام شهادت نائل شد.

ایثار شهدای امنیت پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب را در هم شکست/ولایت؛ نقطه مشترک تمامی وصایای شهدا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 9 =