کد خبر : 14026
تاریخ انتشار : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
-

خورش می خوریم و مسابقه می دهیم!

خورش می خوریم و مسابقه می دهیم!

مهرداد کریمیان کاپیتان فجرسپاسی اعتقاد دارد مسوولان استان فارس باید به این باشگاه رسیدگی کنند تا تیم به کارش در لیگ ادامه دهد.

به گزارش قائم آنلاین،کریمیان که از وضعیت بوجود آمده خیلی ناراحت است در مورد شرایط تیم و تعطیلی تمرینات به ورزش سه گفت:متاسفم که مسوولان استان فارس به این باشگاه که ریشه دار است و تنها نماینده شیراز در لیگ توجهی نمی کنند. این تیم بهترین نتایج را گرفته و می تواند با این سربازان به لیگ برتر صعود کند.تیم صدر جدول است ولی تا حالا بازیکنان هزار تومان هم دریافتی نداشتند و حتی لباس یکدست نداریم.حتی به بازیکنان روز قبل مسابقه خورشت می دهند و ما حتی امکانات تمرین کردن هم نداریم.بازیکنان و کادر فنی تمرین را تعطیل نکردند بلکه مسوولان به این نتیجه رسیدند که با این شرایط نمی توان ادامه داد.

او ادامه داد:ما بهترین نتایج را گرفتیم و حق مردم استان فارس است که یک تیم داشته باشند. تراکتور هم یک تیم نظامی است و فجر هم زیر نظر سپاه است.تراکتور امسال بازیکن خارجی گرفته که قیمتش اندازه بودجه یک فصل فجر است.کل بودجه فجر در این فصل یک میلیارد و نیم است.این تیم بدون باخت است اما بازیکنان هیچ پولی نگرفته اند.مسوولان استان فارس یا خواب هستند یا خودشان را به خواب زده اند.حتی مسوولا باشگاه به سپاه نامه زدند که دیگر توان ادامه دادن ندارند و تیم از لیگ کنار بکشد.خوزستان سه تیم دارد یا تبریز با دو تیم در لیگ است و چرا استان فارس نباید تیم داشته باشد. ما حتی امکانات سفر رفتن نداریم چه برسد به اینکه پول بدهند.واقعا این تیم حیف است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =