کد خبر : 317014
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
-

طالبی: به دنبال شگفتی سازی هستیم

طالبی: به دنبال شگفتی سازی هستیم

مربی فجرسپاسی می‌گوید آماده هستند تا در مقابل نساجی شگفتی سازی کنند.

به گزارش عصرقائم، فرشید طالبی در نشست خبری پیش از بازی فجرسپاسی مقابل نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: خوشحالم نساجی در این چند سال توانست موفق عمل کند. ما اینجا هستیم تا شروع خوبی را برای تیم محبوب فجر رقم بزنیم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و ما هم اینجاییم تا با یک اتفاق خوب و نگرش حرفه‌ای نتیجه خوبی را کسب کنیم. بازی سختی است اما بازیکنان ما آماده هستند تا آماده و جوانمردانه به میدان بروند. امیدوارم تیمی که مستحق است بازی را ببرد.

او درباره غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: نبود آن‌ها تاثیر زیادی روی تیم‌ها گذاشته است. نساجی و ما با هوادار هستیم و حضور آن‌ها به نفع تیم‌ها است و روی کیفیت بازیکنان هم تاثیرگذار خواهند بود. امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا همه تیم‌ها از حضور هواداران بهره ببرند.

مربی فجرسپاسی اضافه کرد: هر دو تیم کارنامه خوبی در جام حذفی دارند. فجر یکی دو بار به فینال رفته و نساجی هم فصل گذشته قهرمان شده است. نساجی امسال فراز و نشیب‌های خاص خودش را داشته و بردهای مهمی داشته است. باخت‌هایش اتفاق بوده اما ما به دنبال شگفتی سازی هستیم. کار سخت است اما اگر بازیکنان خواسته‌های کادرفنی را پیاده کنند، می‌توانند به مردم شیراز شیرینی خوبی دهیم.

طالبی: به دنبال شگفتی سازی هستیم/ باخت‌های نساجی اتفاق بوده‌اند

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 1 =