کد خبر : 317621
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
-

شکست هراز در روز پیروزی هورسان در رامسر

شکست هراز در روز پیروزی هورسان در رامسر

تیم راه‌یاب ملل مریوان در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان با شکست لبنیات هراز شگفتی‌ساز شد.

به گزارش عصرقائم، هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز (چهارشنبه ۲۸ دی) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران (دو دیدار)، رامسر، مریوان و مشهد پیگیری شد.

در سومین مسابقه این هفته تیم‌های راه‌یاب ملل و لبنیات هراز آمل در سالن زاگرس مریوان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز با شکست سه بر دو برابر حریف، چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد.

نماینده آمل که در مسابقه دور رفت سه بر یک به پیروزی رسیده بود، در دیدار امروز در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید تا یک امتیاز به دست آورد، اما در ادامه مسابقه راه‌یاب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۳ فاتح میدان شد تا دو امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

راه‌یاب ملل مریوان با این برد هشتمین برد خود را به دست آورد و ۲۱ امتیازی شد و لبنیات هراز آمل قهرمان نیم فصل با ۱۵ برد و ۴۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. همچنین قضاوت این دیدار برعهده قادر صادقی و محمد آقایی به عنوان داوران اول و دوم بود.

آرش صادقیانی و بهروز عطایی سرمربیان دو تیم راه‌یاب ملل و لبنیات هراز به دلیل اعتراض به داوری در این مسابقه که کارت زرد دریافت کردند. این مسابقه که ۱۴۹ دقیقه طول کشید، ۳۵۰ تماشاگر نیز داشت.

در پنجمین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان تیم‌های هورسان رامسر و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف هم رفتند و در این مسابقه رامسری‌ها در خانه سه بر صفر حریف را شکست دادند. هورسان پس از این پیروزی، با دوازده برد و ۳۵ امتیاز یک پله صعود کرد و در جایگاه چهارم رده‌بندی قرار گرفت.

گیتی‌پسند اصفهان هم که با امتیازات ۲۰ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ نتیجه را به حریف واگذار کرده بود با ۹ برد و ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

مسابقه دور رفت دو تیم سه بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسیده بود و در این دیدار هورسان رامسر شکست دور رفت خود برابر این تیم را جبران کرد

محمدحسین شفقی، اسماعیل صباغ، داود نافعی، میثم پارسه و محمد محبوب ‌عشق‌دوست به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدیوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در این مسابقه که به مدت ۹۴ دقیقه ادامه یافت، ۳۵۰ تماشاگر بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کردند.

شکست هراز در روز پیروزی هورسان در رامسر

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 5 =