کد خبر : 12861
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۹:۱۱
-

دزدی که شگردش برای سرقت خنثی شد: چاره ای نداشتم،روزی۴۰هزارتومان پول شیشه می دهم

دزدی که شگردش برای سرقت خنثی شد: چاره ای نداشتم،روزی۴۰هزارتومان پول شیشه می دهم

جوانی که به بهانه دعوا می‌خواست نقشه سرقت یک خودرو را در مشهد عملی کند، به دام افتاد.

به گزارش عصرساری،فرمانده پلیس مشهد گفت: تیم گشتی کلانتری ۳۲ مشهد در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید کنترل و مراقبت‌های نامحسوس حوزه استحفاظی خود متوجه درگیری چند جوان کنار خودرویی که بعد از عوارضی خروجی مشهد و در حاشیه مسیر بزرگراه شهید شوشتری توقف کرده بود، شدند.
سرهنگ حجت نیک مرام افزود: مأموران کلانتری طرق برای بررسی موضوع بلافاصله وارد عمل شدند. تحقیقات ابتدایی حاکی از آن بود که جوانی به نام حسن به عنوان مسافر مسیر تربت حیدریه سوار یک خودرو شده و پس از عوارضی با حالتی خشن به سمت راننده حمله‌ور شده و ادعا داشته که مسیر را اشتباه می‌روند. پس از توقف راننده در کنار جاده، مسافران از خودرو پیاده شده و مرد جوان نیز با برداشتن سوئیچ خودرو به سمت بیابان‌های اطراف می‌دود و کلید را به داخل زمین‌های اطراف بزرگراه پرت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در این لحظه راننده به سمت کلید می‌دود و مرد جوان نیز با عجله به داخل خودرو برگشته و با یکسره کردن سیم پیچی داخل خودرو، آن را روشن کرده و قصد سرقت‌اش را داشته که موفق به فرار نمی‌شود.
سرهنگ حجت نیک مرام گفت: پلیس این دزد ۳۴ ساله را دستگیر کرد. وی در بازجویی‌ها اظهار کرد به شیشه اعتیاد دارد و به خاطر خرجی روزانه ۴۰ هزار تومان خرید شیشه مرتکب سرقت می‌شد و قصد داشته با سرقت یک خودرو تا مدتی برای خرجی موادش پولی کنار بگذارد. فرمانده پلیس مشهد گفت: افسران دایره آگاهی کلانتری طرق تحقیقات از متهم برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او را به دستور مقام قضایی ادامه می‌دهند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =