کد خبر : 313468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
-

سرقت مسلحانه از خانه دوست

سرقت مسلحانه از خانه دوست

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سه مرد و یک زن که اقدام به سرقت مسلحانه‌ از خانه‌ای در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از خانه‌ای در جنوب تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز بررسی‌ها اظهارکرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره یکم نشان داد چهار فرد که صورت خود را پوشانده بودند به وسیله دو دستگاه موتورسیکلت به خانه موردنظر آمده و پس از ورود به آن با تهدید سلاح کمری اقدام به سرقت مسلحانه مقدار زیادی طلا کرده‌ و متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با استفاده از شیوه‌های علمی کشف جرم متوجه شدند این سرقت توسط سه مرد و یک زن و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده است. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهمان از دوستان یا آشنایان مالباخته هستند. کارآگاهان با دریافت این سرنخ مهم رصدهای اطلاعاتی را آغاز کرده و متوجه شدند که این افراد با موتورسیکلت‌های خود به غرب استان تهران متواری شدند و در مخفیگاهشان ساکن هستند.

ولیپور گودرزی ادامه داد:‌ در تحقیقات بیشتر مشخص شد، سرکرده این باند سرقت از دوستان مالباخته بوده و در گذشته به خانه مالباخته رفت و آمد داشته و پس از اینکه متوجه طلاها شده نقشه سرقت مسلحانه را کشیده و با همدستانش آن را اجرا کرده است.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی را انجام داده و راهی مخفیگاه متهمان در غرب استان تهران شدند. ماموران این افراد شامل سه مرد و یک زن را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از خانه‌ مالباخته در جنوب تهران با نقشه قبلی اعتراف کردند.

ولیپور گودرزی افزود: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات در پرونده این افراد همچنان ادامه دارد.

سرقت مسلحانه از خانه دوست
عکس تزئینی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 5 =