کد خبر : 315955
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
-

ادامه فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت

ادامه فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت

رئیس پلیس آگاهی فراجا مبارزه با سرقت و دستگیری مجرمان را از اولویت‌های پلیس آگاهی اعلام کرد و خواستار انجام اقدامی جهادی برای مقابله با این پدیده شد.

به گزارش عصرقائم، سردار محمد قنبری درباره اقدامات پلیس آگاهی در مبارزه با سرقت اظهارکرد: امروز برخی از سارقان از آخرین تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها برای پیشبرد کار و تحقق اهداف مجرمانه خود استفاده می‌کنند و به همین لحاظ شیوه مقابله و روش‌های برخورد با آنها متناسب با دگرگونی‌های سرقت متحول شده و برنامه‌ریزی در مورد مبارزه با اینگونه جرایم مستلزم نگاه جدیدی است که با این تحولات همراه باشد.

وی با بیان اینکه مبارزه با سرقت به عنوان یک دغدغه ملی مطرح و مورد توجه مسئولان نظام قرار گرفته است، افزود: پلیس در راستای تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا در خصوص برنامه‌ریزی برای کاهش جرم و جنایت، موضوع مبارزه با سرقت را در اولویت‌های عملیاتی خود قرار داده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: قرارگاه مبارزه با سرقت به منظور مدیریت و مهار رشد بی‌رویه آن، هم افزایی، مسئول سازی و همگرایی نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در ایفای نقش خود در پیشگیری از سرقت و همچنین در راستای ارتقاء امنیت جامعه و مدیریت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی خاطرنشان کرد: درحوزه مبارزه با سرقت و پیشگیری از انواع آن باید اقدامات جهادی و تحرک ویژه‌ای صورت گیرد که تمامی موضوعات دراین زمینه باید از طریق قرارگاه مبارزه با سرقت پیگیری شود.

قنبری ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر قرارگاه مبارزه با سرقت با حضور کلیه اعضاء، استفاده از حداکثر امکانات، منابع و توانمندی‌های موجود برای برخورد قاطع با سارقان درکوتاه‌ترین زمان ممکن با در نظر گرفتن جفرافیای زمانی و مکانی سرقت گفت: کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات منوط به پیگیری عملیاتی و ستادی با لحاظ کردن تمامی دستورات تاکتیکی و عملیاتی است.

ادامه فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت/ استفاده سارقان از آخرین تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − دو =