کد خبر : 11582
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
-

روحیه مقاومت از سوی دولت، ملت و اصحاب رسانه تقویت شود

روحیه مقاومت از سوی دولت، ملت و اصحاب رسانه تقویت شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت، ملت و اصحاب رسانه با تقویت روحیه مقاومت اجازه نفوذ دشمن را ندهند و برای حفظ ارزش‌ها باید تلاش کنند.

قائم آنلاین،آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در نوزدهمین یادواره روستای لمراسک گلوگاه، اظهار کرد: شهدا سند و نشانه ایثار و شهادت مردم این دیار هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله خزعلی، افزود: وی انسانی پاک، وارسته و عالمی مجاهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: احساس مسئولیت و درک بالای شهدا موجب شد در برابر ظالم و متجاوز تسلیم نشوند و همین مهم انگیزه شهادت آنان شد.

معلمی تصریح کرد: برای حفظ انقلاب شهدای زیادی جان خود را فدا کردند و راز و رمز عظمت و عزت امام خمینی (ره) این بود که خود را فدای هدف کرد و خداوند نیز به او عزت ماندگار داد.

وی بیان کرد: سخن معروف امام خمینی (ره) اینکه «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» نشان از هدف‌دار بودن حرکت امام راحل بود و شهدا هم به همین دلیل برای حفظ دستاوردهای انقلاب و مکتب اهل بیت (ع) از جان مایه گذاشتند.

امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه، گفت: دشمن در تلاش برای نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور است و دولت، ملت و اصحاب رسانه با تقویت روحیه مقاومت اجازه نفوذ دشمن را ندهند و برای حفظ ارزش‎ها نیز باید تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =