کد خبر : 6665
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
-

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: توصیه امام برای خودکفایی و تأکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توصیه امام (ره) برای خودکفایی و تأکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشد، واردات کالا و خروج ارز باید نظارت و کنترل شود، اقتصاد مقاومتی صرفه‌جویی، کم کردن هزینه، بهره‌وری درست است.

به گزارش علویون؛ آیت‌الله معلمی در نشست بصیرتی اخلاقی هیئت عاشقان ولایت در سالن پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه خدای متعال برای اموری که قدری مشقت داشته باشد، مومنان را ندا می‌دهد، اظهار کرد: هر کسی لایق روزه گرفتن نیست، مومن باید این تکلیف را انجام دهد، سرانجام روزه تقوا، پاکی و مغفرت است.

وی با اشاره به شعار سئوال، افزود: همدلی و همزبانی با نگاه ضرورت است و شأن نزولی دارد، ایجاد شکاف بین ملت واحده از تلاش‌های دائمی دشمنان است و همواره مستکبران در طول تاریخ با وحشت از اتحاد و همدلی تلاش به چنددسته‌گری و پراکندگی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شیطان به‌دنبال پراکندگی شیعه است، شیعه اگر متمرکز بماند، قدرت شکست‌ناپذیر دنیا می‌شود و دشمن امروز برای پراکندگی شیعه و ضربه زدن به ولایت، تلاش و برنامه‎ریزی کرده است.

امام جمعه قائم‌شهر با عنوان اینکه در زمان پیش‌نویس قانون اساسی عده‌ای که به‌اصطلاح احترام و تکریم امام (ره) برای گنجاندن ولایت‌فقیه مخالفت می‌کردند و در پی حذف بند ولایت‌فقیه در قانون بودند، اضافه کرد: ولایت‌فقیه جلوه‌ای از عصمت و طهارت و امامت ائمه طاهرین (علیهم السلام) است.

معلمی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد نهضت و انقلاب امام (ره) حاکمیت مکتب اهل‌بیت (علیهم السلام) و اصل ولایت‌فقیه است، ادامه داد: به برکت ولایت، اصل انقلاب به پیروزی رسید.

وی با عنوان اینکه ولایت‌فقیه عوامل بیرونی و درونی استکبار را رنج می‌دهد، بنابراین در پی صدمه به این اصل و تفرقه شیعه و دودستگی و چنددستگی ملت هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات هسته‌ای، عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف با هم تفرقه پیدا کردند، شعار رهبری فراهم‎کننده زمینه همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ما بصیر است، در طول دو سال مذاکره هیچ تحریمی برداشته نشد و ما تعهداتی هم انجام دادیم و ملت ما صبر کرد، افزود: تردید نکنید که اگر استکبار جهانی جرأت حمله نظامی را داشت به ایران حمله می‌کرد، آمریکا از روز تسخیر لانه جاسوسی تحریم اقتصادی را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد.

معلمی تصریح کرد: تحریم‌ها باعث شد ما در صنایع نظامی پیشرفت کردیم اما در سایر موارد کمتر تلاش کردیم، توصیه امام (ره) برای خودکفایی و تاکیدات رهبری در اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشد، واردات کالا و خروج ارز باید نظارت و کنترل شود، اقتصاد مقاومتی صرفه‌جویی، کم کردن هزینه، بهره‌وری درست است.

وی در پایان گفت: از تیم مذاکره‌کننده باید حمایت کنیم ولی گله هم باید بکنیم که چند ماه غنی‌سازی را به سه درصد کاهش دادیم ولی آنها چه کردند، آنها گرگ‌صفت هستند و تیم مذاکره‌کننده ما باید هم تهدید به عدم ادامه مذاکره با این شرایط کند.

 

 

منبع: فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =