کد خبر : 4589
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۹:۵۹
-

تجمع مقابل سازمان ملل در تهران با صدور بیانیه‌ای پایان یافت

تجمع‌کنندگان مقابل دفتر سازمان ملل در تهران در پایان تجمع طی بیانیه‌ای خواستار اعلام موضع از سوی دولت و وزارت خارجه بر ضد توطئه عربی غربی شدند.

به گزارش علویون؛ تجمع‌کنندگان مقابل دفتر سازمان ملل در تهران در پایان تجمع طی بیانیه‌ای اعلام کردند:

در طی هفته‌های گذشته بار دیگر شاهد پیوند شوم و نامبارک جبهه مرتجع سعودی آمریکایی این بار در سرکوب مسلمانان و ملت انقلابی و مقاوم و مظلوم یمن در زیر سکوت شرم‌آور مجامع بین‌اللمی بوده‌ایم.

آل‌سعود با حمایت جبهه غربی بالاخص آمریکا و همراهی دولت‌های فاسد عربی با حمله وحشیانیه به ملت مظلوم یمن و کشتار کودکان و زنان بار دیگر ثابت کرد حکومت این کشور بار دیگر در خدمت آمریکا و صهیونیست عمل می‌کند و هیچ قدرتی از خود ندارد.

عربستان سعودی با حمایت‌های فراوان مادی و معنوی از تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق و حالا هم در یمن نشان داد به عنوان سربازی مطیع در برآوردن نیات شوم صهیونیسم بین‌الملی برای تفرقه‌افکنی و پاره پاره کردن جهان اسلام گام برمی‌دارد و دولت‌های غربی مخصوصاً آمریکا با حمایت‌های بی حد و حصر خود از جنایت‌های خونخوار صهیونیستی در حال حمایت تمام قد وحشیانه سعودی‌ها در یمن بار دیگر ثابت کردند که حرف‌های آنان پیرامون حقوق بشر و دموکراسی نه تنها بر پایه دروغ می‌باشد بلکه در مقابل در گونه حرکت انقلابی و مردم سالارانه می‌ایستند و به دنبال سرکوب آن حرکت می‌کند.

در طی این سال‌ها از سوی عرسبتان سعودی و همپیمانان جاهلش ائتلافی برای مقابله با رژیم نامشروع و جنایتکار صهیونیستی شکل نگرفته است.

حال چگونه شده است که ملت یمن شجاعت به خرج داده‌ند و طوفان قاطعیت به راه می‌اندازند؟ آیا خطر مبارزان یمنی برای عربستان سعودی متحدانشان بیش از خطر رژیم غاصب است؟

قطعاً تاریخ گواهی می‌دهد که سعودی‌ها همیشه به عنوان نماینده صهیونیست‌ها و سعودی‌ها و نه اسلام و مسلمانان عمل کرده‌اند.

اما سازمان ملل که همیشه دایه صلح بین‌المللی را یدک می‌کشد با سکوت خود و سرکوب کردن مردم یمن و زدن مهر تأیید بر جنایت‌های آل سعود و متحدانش آشکارا نشان داد که این سازمان نه تنها صلح طلب نیست بلکه سازمانی است اسیر در چنگال صهونیسیت‌ها و در اختیار شیطان که همه جوره از این سازمان به نفع اهداف خود استفاده می‌کنند.

چگونه است که جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و حال تجاوز آشکار عربستان به یمن از سوی مجامع بین‌المللی محکوم نمی‌گردد اما به محض مقاومت ملت‌های منطقه در قبال تجاوزات صهونیست‌ها و سعودی‌ها دست به کار می‌شوند و قعطنامه صادر می‌کند و مقاومت مردم را محکوم کرده و مهر تأیید به جنایت‌های آنان می‌زند.

تمام این شواهد نشان دهنده آن است که سازمان ملل همپیمان دولت‌های جنایتکار در سرتاسر جهان است و در راستای منافع آن‌ها گام برمی‌دارد.

امروز ما دانشجویان آگاه و بیدار ملت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی مواضع انقلابی خود را با بانگ رسای الله اکبر اعلام می‌داریم تا به گوش مدعیای دروغین عالم فروبسته در خواب برسد تا بدانند ما همواره پشتیبان مظلومان و راه حق علیه باطل هستیم.

۱٫ ما دانشجویان شرکت کننده در این تجمع حمله وحشیانه و تجاوز عربستان سعودی به یمن که بر خلاف مواضع بین‌المللی است را محکوم کرده و خواستار پایان تجاوزها بر ضد کودکان و زنان هستیم.
۲٫ شرکت کنندگان از تمامی مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که به مواضع شرم‌آور خود در قبال سعودی‌ها پایان دهند و مواضع سریع و به نفع مردم مظلوم یمن اتخاذ کند و اسیر اهداف و نیات جبهه استکبار نشوند.
۳٫ ما دانشجویان قویاً از ایستادگی ملت یمن بر ضد متجاوزان حمایت کرده و معتقدیم همان گونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کرده بینی سعوی‌ها به خاک مالیده شده و به خواست خداوند خاک یمن به باتلاق سعودی‌ها منجر خواهد شد و از آن‌ها می‌خواهیم با هوشمندی و درک موقعیت کنونی خود را تقویت کرده و در زمینه‌های مناسب برای مقابله با متجازوان بکار گیرند.
۴٫ از نگاه ما این گونه رفتار فقط برای ضربه زدن به مقاومت مسلمان و تخریب اسلام است لذا از تمام سازمان‌های بین‌المللی خواستاریم تا با اعلام مواضع خود این توطئه شوم را پایان دهند و وارد عمل شوند.
۵٫ در آخر ما دانشجویان انقلابی در این تجمع اعتراضی از سه قوه جمهوری اسلامی ایران بالاخص وزارت خارجه خواستار اعلام موضع علیه این توطئه غربی عربی هستیم.
به امید ظهور منجی زمان و پیروزی راه حق بر راه باطل … ان شاء الله
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 17 =