کد خبر : 4200
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
-

هلاکت ده ها تروریست در فلوجه/ ناکامی داعش در نفوذ به صلاح الدین

در حملات هوایی در شمال غربی شهر فلوجه عراق هفت تن از عناصر گروهک تروریستی داعش به هلاکت رسیدند. جنگنده های ارتش عراق با هدف قرار دادن داعشی ها تلاش آنها را برای نفوذ به داخل استان صلاح الدین ناکام گذاشتندو ده ها تروریست را کشتند.

به گزارش علویون؛ در پی عملیات غافلگیرانه ارتش عراق در شهر تکریت نیز ۱۸ تروریست داعش کشته و ده ها تروریست دیگر زخمی شدند. در این عملیات بیش از ۱۵ دستگاه خودروی حامل سلاح و تجهیزات نظامی تروریست ها نیز منهدم شد.

 

انفجار تروریستی در منطقه «خضار» بغداد نیز ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت که بیشتر قربانیان غیر نظامی اند. تروریست ها ۲۵ عراقی را در منطقه الرمانه واقع در غرب الانبار اعدام کردند.

عملیات ارتش عراق علیه تروریست های داعش

گروهک تروریستی داعش نیز هفت تن از اعضای خود را هم به علت فرار از میدان های جنگ اعدام کرده است. در چند ماه گذشته نیز بیش از ۱۵۰ تن به علت مخالفت با رفتارهای داعش و بیعت نکردن با آنها اعدام شده اند. کمیسیون عالی حقوق بشر عراق هم از کشف چهار گور جمعی در تکریت خبر داد.

 

جنگنده های ارتش عراق با هدف قرار دادن عناصر تروریستی داعش تلاش آنان را برای نفوذ به داخل استان صلاح الدین ناکام گذاشتند. در این حمله ده ها تروریست به هلاکت رسیدند.

 

منبع: شبکه خبر

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =