کد خبر : 488
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
-

سربازان گمنام ۳ سرکرده داعش را دستگیر کردند/ ناکامی داعش برای عملیات در تهران

وزیر اطلاعات اعلام کرد: سه نفر از سرکردگان داعش که قصد عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئات مذهبی تهران را داشتند. به گزارش علویون از شبکه خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فردوس  همچنین گفت: این سه سرکرده

وزیر اطلاعات اعلام کرد: سه نفر از سرکردگان داعش که قصد عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئات مذهبی تهران را داشتند.

به گزارش علویون از شبکه خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فردوس  همچنین گفت: این سه سرکرده داعش  با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) در مرز ایران دستگیر شدند.
وزیر اطلاعات

وی افزود: وحدت ملی ایران، قدرت های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی وادار به اعتراف کرده است و مردم ایران اسلامی باید بدانند که وحدت عامل پیشرفت و آبادانی هر جامعه ای است.

علوی گفت: شرایطی مانند کاهش صادرات نفت، تحریم ها و افت تولید واحدهای صنعتی سبب مشکلاتی در روند خدمت دولت شده است.

وزیر اطلاعات همچنین به کاهش نرخ تورم اشاره کرد و یادآور شد: با نگاهی به قیمت ها در اردیبهشت ۹۲ در مقایسه با اردیبهشت ۹۱ متوجه تلاش دولت در کاهش روند قیمت ها می شویم.

سید محمود علوی افزود: امروز دولت درپی ایجاد امنیت برای همه مردم است و خطرات سر راه مردم را از بین می برد و این کار با همت و بیداری سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام) و همکاری سایر دستگاه های نظامی، انتظامی و دستگاه قضا است.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که چرخ اقتصاد کشور باید به دست مردم به حرکت درآید، تصریح کرد: مردم، خودشان  کارآفرین هستند و دولت فقط به کارها سروسامان می دهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =