کد خبر : 317194
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

برای اجاره ویلا شمال لب دریا به کدام شهر سفر کنیم؟

برای اجاره ویلا شمال لب دریا به کدام شهر سفر کنیم؟

بسیاری از افراد، سفر به شهرهای شمالی کشور را برای فرار از آلودگی‌های صوتی و محیطی کلان‌شهرها انتخاب می‌کنند. همچنین تمایل دارند مدت زمانی را به دور از فضای پر هیاهوی شهر باشند. در بیشتر موارد با توجه به اینکه اغلب افراد از آلودگی صوتی، شلوغی و ترافیک قابل توجه محیط شهرها گریزان هستند، به محیط آرامش‌بخش همچون ساحل نیاز دارند. به همین خاطر به اجاره ویلا در شمال کشور علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از علی بابا، شهرهای شمالی می‌توانند موقعیت نزدیکی نسبت به دریا داشته باشند. همچنین اغلب آن‌ها علاوه بر نزدیکی به دریا، دارای موقعیت جنگلی و طبیعی نیز هستند؛ به‌طوری که شما با سفر به یکی از این شهرها، می‌توانید از کوه، جنگل و دریا با هم لذت ببرید و برای این که بتوانید از محیط مناسبی جهت استراحت و اتراق برخوردار باشید، باید اجاره ویلا در رشت را انجام دهید.

برای اجاره ویلا شمال می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه نمایید و لیستی از ویلاهای واقع در شهرهای شمالی ایران را با یکدیگر مقایسه نموده و انتخاب و رزرو متناسب با نیاز خود داشته باشید.

 قیمت اجاره ویلا شمال

اجاره ویلا شمال با توجه به امکانات تفریحی و گردشگری که در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد، بسیار پرطرفدار است. ویلاهای لب دریا با قیمت بالاتری نسبت به دیگر ویلاها اجاره داده می‌شوند البته این موضوع همیشگی نیست. شما می‌توانید با مقایسه کردن قیمت ویلاهای مختلف، آن‌ها را با هم بسنجید و ویلای مناسب را انتخاب کنید. بسیاری از ویلاهای لب دریا، قیمت‌های مقرون به صرفه و اقتصادی دارند. حال باید دید کدام شهرها می‌توانند گزینه مناسبی برای اجاره ویلا شمال باشند.

نوار ساحلی دریای خزر در امتداد شهرهای شمالی کشور ایران کشیده شده است؛ بنابراین شهرهایی که در اطراف و محور نوار ساحلی دریای خزر قرار گرفته‌اند، موقعیت ساحلی مناسبی دارند، در نتیجه ویلاهایی که در این محدوده ساخته شده‌اند، می‌توانند گزینه مناسبی برای اجاره کردن و لذت بردن از فضای ساحل و دریا باشند.

اجاره ویلا شمال می‌تواند فرصت لازم را برای ساحل‌گردی بیشتر کند. با اجاره یک ویلا لب دریا می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز از آرامش ساحل لذت ببرید. لب ساحل قدم بزنید، عکس بگیرید، موج‌ها را تماشا کنید، از صدای برخورد امواج به ساحل لذت ببرید، یک نوشیدنی گرم یا سرد میل کنید و…

تمام این لذت‌ها می‌توانند بخشی از ساحل‌گردی شما باشند، اگر قرار باشد فقط در زمان بیرون رفتن از ساحل‌گردی لذت ببرید، زمان کمی برای لذت بردن دارید. این در حالی است که اجاره ویلا لب دریا می‌تواند فرصت بیشتری برای ساحل‌گردی در اختیار شما قرار دهد. شهرهایی مثل سرخرود، رویان، چالوس، ساری، بابلسر، نور و غیره از جمله شهرهای ساحلی شمال کشور هستند. اجاره ویلا شمال، شما را از امکانات مختلف گردشگری مثل قایق‌های موتوری، جت اسکی، پلاژ و… برخوردار می‌کند.

اگر اهل خرید هستید، بهتر است خرید از بازارچه‌های ساحلی شمال کشور را از دست ندهید. خرید کردن هم یکی از لذت‌های خاص گردشگران و توریست‌ها است. در این نوع خریدها، می‌توانید اجناس و کالاهای بومی یک منطقه را با کیفیت اصلی اما قیمت مناسب خریداری کنید.

شهرهای ساحلی مناسب برای اجاره ویلا در شمال

رامسر به دریا و جنگل دسترسی بسیار خوبی دارد و همین مسئله باعث شده گردشگران و توریستان به شهر رامسر بسیار سفر کنند. این شهر را با نام عروس شهرهای ایران نیز می‌شناسند. شهر رامسر در غربی‌ترین قسمت استان مازندران قرار گرفته و دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری است. شهربازی سرزمین رویاها، دریاچه‌های زیبا، تله‌کابین، بلوار کازینو، کاخ مرمر، آبشارها و… نمونه جاذبه‌های گردشگری شهر رامسر هستند. بیشتر افراد برای اجاره ویلا شمال، شهر رامسر را انتخاب می‌کنند. اگر شهر رامسر را برای اجاره ویلا انتخاب کنید، می‌توانید بین جنگل، کوه و دریا محصور شوید و لذت ببرید.

اجاره ویلا در دهکده جواهرده

دهکده ییلاقی جواهرده یکی از مناطق پرطرفدار و جذاب شهر رامسر است. این محدوده، دارای جاذبه‌های تاریخی است و آب‌وهوای بسیار مناسبی دارد. کوه‌های البرز اطراف این دهکده را به خوبی احاطه کرده‌اند و همچنین جنگل صفاوردی، آبشارهای دائمی و فصلی و همین‌طور دریاچه قو از جمله جاذبه‌های خاص دهکده جواهرده هستند. زمستان‌های این دهکده سرد و برفی است اما تابستان‌های خنکی دارد، بنابراین بهتر است در فصل تابستان، در این محدوده ویلا اجاره کنید.

اجاره ویلا در بابلسر

بابلسر یکی دیگر از شهرهای شمالی است که می‌تواند برای اجاره ویلا لب دریا مناسب باشد. این منطقه توریستی نیز با توجه به موقعیت ساحلی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران و توریستان قرار می‌گیرد. آب‌وهوای بابلسر گرم و مرطوب بوده و رودخانه بابل‌رود در آن قرار گرفته است. این رودخانه با امکانات تفریحی و رفاهی قابل توجهی که دارد، زیبایی‌های بابلسر را دوچندان می‌کند. یکی از روستاهای بسیار خاص شهر بابلسر روستای کهنه رود است. این روستا نیز دارای شن‌های فراوان ساحلی و جنگل‌های توسکاست و به همین خاطر برای اجاره ویلا شمال مورد توجه قرار می‌گیرد.

برای اجاره ویلا شمال لب دریا به کدام شهر سفر کنیم؟

اجاره ویلا شمال در کرفون و میرود

کرفون و میرود از مناطق ساحلی شمال کشور هستند. اجاره ویلا شمال در این مناطق نیز بسیار پرطرفدار است، چون مشاهده غروب و طلوع آفتاب از این نواحی به‌راحتی امکان‌پذیر است.

برای اجاره ویلا شمال لب دریا به کدام شهر سفر کنیم؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 6 =